pondělí 23. listopadu 2015

Něco na rty

Essence Mini Sheer lip balm. Je to jedna z těch balzámo-tužek, kterých je na trhu už celkem dost. Na první příčku patří pořád Astor (ten zatím nebyl překonán, aspoň pro mě). Tenhle je fajn, ale není to žádná výhra. Na rtech drží, má lesklý finiš, je pěkně pigmentovaný, ale mám pocit, že mi na puse trochu cestuje. A hlavně, pokud s ním třeba chcete jíst a pít, dlouho se vám na rtech neohřeje. Ale na takového to "domácí patlání" (něco ve stylu - jdete do obchodu pro rohlíky, nebo třeba se psem ven) to bohatě stačí. Moje mamka si ho třeba vychvaluje, má však jiný odstín než já. Já ho mám v odstínu 04 I´m charming, což je červená s kapkou oranžové. K dispozici jsou celkem 4 odstíny. Cena je 60,- Kč

Balzámky od Palmer´s u nás seženete max. na nějakých e-shopech, zato v Londýně je měli v každém zapadlém obchůdku s potravinama :D Já se do něj zamilovala, krásně voní (sladce, jako kakao), moc pěkně hydratuje a celkově jsem s ním spokojená. Akorát by mohl na rtech déle vydržet, ovšem jako podklad pod rtěnku to stačí (ráda na něj dávám matné rtěnky, protože balzám je dost "mastný" a matné produkty na něm dlouho drží).

Chubby stick od Clinique jsem toužila už dlouho vyzkoušet. Nakonec se mi to podařilo díky spolupráci s eshopem Parfémy El-nino.cz. Vybrala jsem si odstín číslo 14 Curvy candy. Je to krásný odstín, velice přirozený (pro mě přesně moje rty, ale o něco lepší). Mám totiž své rty celkem dost výrazné tak mi někdy stačí jen takové balzámo-lesky a jsem spokojená. Používám ho celkem často, nějak se zabydlel v mé kosmetické taštičce, kterou nosím pořád s sebou v kabelce. Balzám je velice příjemný, ale na rtech to není žádný držák, většinou na mě dá tak 2 hodinky. Je opravdu fajn, ale Astor mám nějak raději :) Pořídíte ho třeba ZDE za 437,- Kč

Krásný a zasněžený začátek týdne!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za komentář!