úterý 7. července 2015

Sephora primer


Už dlouho jsem si chtěla pořídit novou bázi pod makeup. Mám jich doma několik, ale ani jedna mi úplně nevyhovuje. Do Sephory moc nechodím, proto jsem chtěla vyzkoušet nějakou z jejich bází. Po poradě s prodavačkou jsem si vybrala Prep&Perfect Pore & fine line filler, Blurring effect (žádný normální název to asi nemá). Prodavačka mě upozornila, že ji mám používat pouze na t-zónu, kde je pleť mastnější. Teď mám totiž na pleti suchá místa, a ty by primer akorát zvýraznil. Jo a stojí 390,- Kč za 25 ml.

Používám ho následovně - na obličej si dám hydratační krém, po vstřebání nanesu tenhle primer (pouze na střed čela, na nos a oblast kolem nosu, kde mám rozšířené póry a na bradu) a po chvilce nanesu CC krém od Bourjois. A víte co? Je to fajn combo.
 
Báze mi svou konzistencí a účinky připomíná Poreffesional od Benefitu. Ten je ovšem o dost dražší a taky více vysušuje. Co se týče zakrytí pórů, řekla bych, že obě báze mají totožný účinek. Když se pořádně zadíváte na fotku mojí ruky, uvidíte rozdíl. Napravo jsou vrásky opravdu vyhlazenější :)

Jinak dodávám, že ve vedrech, která nás momentálně sužují na obličeji nosím pouze krém s SPF a trochu korektoru. A maluju si obočí a řasy. Tím končím, protože obličej se mi potí asi ze všech částí těla nejvíc, takže mazat se primerem a makeupem nemá smysl :)

Užívejte si (extrémního) tepla a sluníčka! 

3 komentáře:

  1. Efekt jde dost dobře vidět. Já mám primer od Rimmelu, ještě jsem ho moc nepouzila.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  2. Wau, tak ten musím vyzkoušet.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/mini-haul-outfit.html

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!