pondělí 20. července 2015

Bourjois Twist up Volume

Nedávno se mi na testování dostala do ruky tahle řasenka. Jmenuje se Twist Up the Volume, je do Bourjois a je voděodolná. Má zvláštní systém kartáčku - má totiž teoreticky dva (a prakticky jen jeden). Abych to vysvětlila, řasenka má otáčivý vršek, buď ho dáte do polohy 1 - to je kartáček klasicky rovný, nebo do polohy 2 - to se štětinky kartáčku pootočí. Bohužel se mi to nepodařilo vyfotit tak, aby to bylo vidět. Tak snad vám moje vysvětlení postačí :D Ale upřímně, mezi polohou 1 a 2 jsem nakonec neshledala žádné rozdíly, na řasách vypadá řasenka prostě stejně. 

 


Řasenka má vcelku jednoduchý kartáček. Je rovný, což já osobně nemám úplně v lásce. Řasy totiž umí oddělit, ale neumí je natočit. A na to já si dost potrpím.

Voděodolnost jsem zkoušela akorát ve sprše, a tam teda vydržela. Na nějaké to letní koupání vám to asi postačí. Já se nekoupu, takže se mi voděodolná řasenka hodí akorát tak do velkého lijáku, nebo kdybych se třeba někde rozbrečela (což se mi naštěstí na veřejnosti nestává). A co se týče odlíčení, použila jsem klasicky dvoufázovku s chrpou od Yves Rocher a řasenku jsem normálně sundala (je mi jasné, že odličování je u voděodolných řasenek problém. Třeba moji oblíbenou Maybelline LashSensational bych ve voděodolné verzi nechtěla, protože blbě dolů jde i ta normální verze).

Řasenku seženete třeba na Parfémy El-nino.cz - ZDE za 194,- Kč (což mi na Bourjois řasenku přijde jako fajn cena). Samozřejmě existuje i NEvoděodolná verze řasenky :)

Co říkáte na tuhle Bourjois řasenku? Máte rády voděodolné řasenky?

1 komentář:

Díky za komentář!