neděle 14. června 2015

Klorane s výtažkem z pouštních datlí


K tomuto šampónu jsem přišla celkem nečekaně, zapojila jsem se totiž do výzvy na blogerky.cz, a až jsem na to samozřejmě úplně zapomněla, přišel mi právě neznámý balíček a v něm tenhle krasavec. Je to vlastně už podruhé, co se mi podařilo do výzvy zapojit a produkt opravdu dostat (jo a vtip je v tom, že jsem se taky přihlásila jen dvakrát). No, takže neváhejte, a pokud máte blog, sledujte stánky blogerky.cz, kde se můžete do výzev taky zapojit.

Mám z něj upřímně radost, protože jsem si nějak oblíbila přírodní šampóny. Ale musím vám říct, že pokud jste zvyklé na vyloženou chemii ve vlasech, tak se z přechodu na přírodnější šampóny budete možná muset chvíli vzpamatovávat. Silikony a různé chemické látky vlasy různě vyhladí a dodají jim lesk jako blesk apod. a já jsem měla po několika prvních použitích přírodních šampónů problém s tím, že jsem najednou vlasy neměla tak moc vyhlazené, blbě se mi rozčesávaly a taky nebyly tak moc lesklé. (P.S. měly jste taky takové problémy?)
Ale časem si vlasy zvyknou, a už jim tolik nevadí, že je občas umyju čistou přírodou a někdy zase čistou chemií. Šampon je určen pro suché vlasy, má vlasy obnovit, dodat jim pružnost a hebkost a také by po něm měly být vlasy odolnější vůči neustálému rozčesávání.

Tento šampón je velice příjemný. Líbí se mi jeho obal, který je opravdu moc hezký a nijak vám nezoškliví koupelnu. Vlasy jsou po něm krásně čisté, jemné a vzdušné, hebké a úžasné :-) Pro mě je to asi ideálka teď na léto, kdy si vlasy umývám skoro každý den – vlasy mi totiž nijak nezatíží, což je pro mě značka ideál.

Jak vás tenhle "datlík" zaujal? Mě osobně teda dost, i když cena je celkem vysoká :( Máte zkušenosti s něčím jiným od Klorane?

3 komentáře:

  1. Cena je fakt silena, ale sampon vypada dobre.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Já ho taky měla a byl boží, ještě tam trošku mám, ale to si šetřím :-)

    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Šampony Klorane jsem používala a jsou skvělé, přešla jsem od nich právě na šampony bez siliconů, ty mi sedí více.

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!