sobota 7. února 2015

Spotřebováno Listopad - Prosinec

Tuhle "rubriku" jsem na svém blogu ještě nikdy nedělala, ale v poslední době jsem si řekla, že spotřebuju co nejvíce věcí, jelikož toho mám doma plno a zbytečně se to pak zkazí. Hlavně jsem si před nedávnem dělala velkou "čistku" celé moji kosmetické sbírky, a spoustu věcí jsem musela vyhodit, protože už byli "po smrti", a na velkou hromadu jsem si dala věci, které prostě musím spotřebovat, než projdou. Takže mám co dělat.
Sprcháče spotřebovávám celkem rychle, na měsíc mám cca 2. Všechny tyto mám ráda, a klidně bych si je koupila znovu. Až na Dermacol jsou všechny krémové, hydratující a všechny do jednoho krásně voní. 
Pak jsem taky měla z Yves Rocher sprcháč z limitované edice, tento byl malinový. Voněl nádherně, vypotřebovala jsem ho ale asi za týden. Nemohla jsem se ho nabažit.
Co se týče šampónů, nejsem moc náročná. Ten od Cien stojí asi 30 kč a je fajn, stejně tak Garnier Goodbye Damage. Ten ještě k tomu krásně voní. 
Tady už je to rozmanitější. Odličovač očí od Rival de Loop stál za nic a už ho nikdy nechci ani vidět. Odličovací ubrousky od Bourjois mě neurazily, ani nenadchly. Pro rychlé odlíčení bych si je klidně koupila, ale většinou je nutné obličej ještě doodlíčit něčím dalším. Další produkt je odličovací voda od Oriflame. Byla myslím borůvková, vůně byla dost sladká a celkem mi to vadilo. Používala jsem ji na ranní očistu pleti, ale není to nic, co bych chtěla znovu. A odličovací voda BioVitality nebyla špatná. Voněla po okurkách, a mám od této značky ještě oční krém, sérum a denní krém a vůbec to není špatné.
"Dodělala" jsem i pár věcí, které už dodělat potřebovaly. Byl to třeba Matující krém od Essence, který byl výborný zvlášť v létě, kdy jsem zmatnění potřebovala. Myslím, že konečně se dá sehnat i u nás a klidně si ho pořídím znovu. Vůně Crush on You od Miss Sporty byla taky fajn společníkem do kabelky, na takového přestříknutí, když se potřebujete aspoň lehce ovonět. Makeup Healthy Mix od Bourjois byl taky fajn, odstín 51 mi dokonale sedl a pořád uvažuju, jestli ho pořídit znovu, nebo zase zkusit něco nového. Další je balzám na rty Lip Smacker - s příchutí cukrové vaty. Vůně super, hydratace nic moc. Pak jsem v listopadu dodělala i sérum na řasy, které bylo opravdu skvělé. Půl roku jsem měla řasy jako panenka, a za tu tisícovku co stojí, opravdu stojí! Co se týče vzorků, tak teď používám denní krém od Nivei, který je fajn (mám doma asi kilo takových vzorků). A Makeup od Max Factor Ageless elixir byl taky celkem dobrý a uvažuju o něm.

Přeji vám hezky zbytek víkendu, v pondělí mi zase začíná škola, ale naštěstí mám celkem fajn rozvrh, takže budu mít dost času i na blog, a vy se máte v nejbližší době zase na co těšit.

8 komentářů:

  1. Zrovna jsem taky dopotřebovala ten sprcháč od Dermacolu, dlouho jsem ho ze sebe ještě cítila :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Odlicovaci vodu od oriflame take nic pro me.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Super spotreba :-) Dermacol sprchac uz mi taky dochazi, tak premyslim jestli pujdu pro novy nebo koupim nejaky jiny :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Od Boujois jsem měla ze stejné řady micelární vodu a byla super, hlavně na odlíčení obličeje :)

    OdpovědětVymazat
  5. Uwielbiam Balea i Dove żele pod prysznic. Zazdroszczę Wam w Czechach,że macie Drogerię DM. W Polsce jej nie mamy :((( U nas jest pełno sklepów Rossman ale DM nie ma. Pozdrowienia i buziaki z Polski ;*

    OdpovědětVymazat
  6. Ten sprchovy gel od Balea nadherne voni :) zatim ho mam ve skrini spolu s dalsi tunou sprchacu a ceka, az na nej prijde rada :)

    OdpovědětVymazat
  7. Co Ti vadilo na tom očním odličovači Rival de Loop? Já s ním byla moc spokojená a už mám další v zásobě. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebyl mi příjemný a odličování s ním mi přišlo zdlouhavé. Mám celkem suché oční okolí, takže mám raději dvoufázové odličovače, s těmi jde makeup odlíčit i rychleji.

      Vymazat

Díky za komentář!