středa 11. února 2015

Co je v mé kabelce?

Příspěvky typu "Co je v mé kabelce" moc nedělám, ale řekla jsem si, že bych už konečně mohla. Tuhle kabelku v poslední době nosím pořád, má ucho jak do ruky, tak přes rameno, což mi vyhovuje. Nosím ji teď do školy. Obsah mojí kabelky se více méně nemění - podobné věci nosím v kabelce už pěknou řádku let.

Taštička s kosmetikou (nikdy mi nesmí chybět, a pokud ji zapomenu, musím se pro ni vrátit), peněženka, pak vždycky nosím nějakou nákupní tašku (tahle je z Yves Rocher - nikdy totiž nevím, kdy půjdu do obchodu, a nerada nosím nákup v igelitce), kapesníčky (v zimě mě trápí pořád rýma), pepřový sprej (abych se v Ostravě cítila o něco bezpečněji), žvýkačky, klíče, balzámy na rty (teď s sebou nosím dva - malinový od Yves Rocher, který lehce barví, a můj oblíbený od Balei), mini krém na ruce od Loccitane (třešňový a neuvěřitelně voňavý).

Dále s sebou vždycky nosím nějakou müsli tyčinku nebo oplatku. Pak hřeben, nějaký zvýrazňovače a propisky, sešit, zápisníček a diář (tenhle jsem sehnala v Teta drogérii za 20 Kč).
A ještě vám ukážu, co nosím v té kosmetické taštičce. Nějaké ty prášky, gumičky a sponky nosím vždycky při sobě. Pak transparentní pudr od NYC, štětec kabuki od E.L.F, Astor butter lip, Max Factor rtěnka, korektor Affinitone od Maybelline a mini voňavka Only Imagine z Avonu. Jediné, co v taštičce měním skoro každý den je produkt na rty. Vždycky si s sebou beru rtěnku, kterou se ten konkrétní den maluji. 

Ještě vám řeknu, že bych chtěla nosit menší kabelky, ale prostě u sebe nosím spoustu věcí, a do malé kabelky bych je asi nenacpala :D Většinou s sebou nosím ještě láhev s vodou. 

A co je ve vaší kabelce?

10 komentářů:

  1. Kabelka je nádherná, dá se někde objednat přes eshop? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Našla jsem ji jen tady - http://www.cooltovka.sk/product/kabelka-tom-eva-6135-3/.
      Já jsem ji totiž kupovala v jednom malém obchůdku v Ostravě.

      Vymazat
  2. Vázne, ta kabelka je úžasná :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mam rada vetsi kabelky ikdyz v ni mam jen tasticku a penezenku :D
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Taky nosím velkou kabelku, ale jenom na ruku, takže si plánuji pořídit nějakou velkou i přes rameno :-) Jinak obsahem to mám skoro stejně jako ty, jen s sebou pokaždé mám ještě antibakteriální gel a občas malou voňavku :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky většinu času nosím velké kabelky a pak se vždycky šíleně divím, že se mi do té malé nic nevejde :D většinou ale stejně tahám spoustu blbostí, které ani reálně nepotřebuju :)

    www.hilychee.com

    OdpovědětVymazat
  6. aj ja nosím velku kabelku.je to super aj nesuper.niekedy ma bolí rameno,čo je taká naložená.vlhčené obrusky,naplaste,vložky,mp3 prehravač,slnečne okuliare,rukavice-ak ich nedam do kabelky,tak ich isto zabudam doma.. a epizoda sama o sebe su vrecka v bunde.sodoma gomora

    OdpovědětVymazat
  7. Taky mám v plánu pořídit si konečně velkou černou kabelku, ale batoh je pro mě pohodlnější :D a na dekorativku úplně zapomínám :D

    OdpovědětVymazat
  8. Kabelka je moc pěkná :) Corny mám ráda a hodně se mi líbí Tvůj diář

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!