neděle 27. července 2014

Wishlist aneb co chci od MAC (a třeba mi to rozmluvíte) :D


Pokud si něco koupím z výplaty (kromě dovolené), tak to bude něco od MAC. Nikdy jsem od téhle profláklé značky nic nezkoušela, ale chtěla bych. Třeba jejich rtěnku chci už nějaký ten pátek (ehm - pár let), ale nikdy jsem se neodhodlala si nějakou koupit. Do kamenné prodejny se jen tak nedostanu, a objednávat před net se sice taky dá, ale nějak se nikdy nemůžu rozhodnout jestli fakt jo, nebo ne :D
Určitě bych tedy chtěla nějakou jejich rtěnku v nude odstínu, nejlépe matnou. Jestli máte nějaký tip, sem s ním.
Pak mě taky láká Pro Longwear Concealer, protože jsem na něj slyšela velkou chválu a dá se vklidu používat místo makeupu. A ikdyž je ho v podstatě málo, měl by vydržet dlouho. 
Pak mě vždycky lákaly i tvářenky, ale nevím, jestli bych si nějakou vybrala. Možná se spíš zaměřím na Bourjois, od B. mám totiž jednu a tu budu mít asi do konce života. A to se za ty tři kilča vyplatí.
Ale takové stíny, ty bych od MAC brala. Stačily by mi tak 4, nejlépe bych si vytvořila takovou tu vlastní paletku. Určitě bych brala černý, který by byl opravdu černý (a takový se shání dost blbě, ale vím, že MAC ho má. A pak nějaké ty klasiky - béžový, hnědý, zlatý. Prostě takové, se kterými se můžete nalíčit sto různými způsoby na sto různých příležitostí.
A taky Face & Body foundation. Někteří ho vychvalují, někteří nesnášejí. Vím, že je hodně vodový, kryje jen lehce, ale pleť prý umí skvěle sjednotit a vzhledem kolik mililitrů má, tak se ta investice vyplatí. Nebo ne?
A lak na nehty, ten bych chtěla vyzkoušet, jedině že by byl v nějaké slevě. Ale láká mě. Na drahé laky moc nejsem, ale zajímal by mě nějaký ten lepší, kvalitní. Jestli to fakt stojí za to.

Máte pro mě nějaké doporučení? Mají toho v nabídce strašně moc, a já budu ráda, když mi třeba napíšete jaký je váš oblíbený produkt od MAC a co bych si jako neznalec téhle značky měla pořídit (aniž bych toho později litovala - přeci jenom je už to v trošku dražší cenové kategorii). Nevím, jestli jsou jejich stíny fakt tak dobré, nebo si mám radši pořídit třeba paletku od Sleek za levnější peníz :)

9 komentářů:

  1. Já jsem si jako první věc od MACu koupila tvářenku a nevím nevím, mám z ní rozporuplné pocity... Určitě mám i lepší tvářenky a za 500 Kč bych si ted' rači koupila něco jiného. Za mě tvářenku nedoporučuji, odstíny mají krásné, konzistence všeho druhu, ale za 500,- nestojí. (Objednávala jsem na parfums.cz takže cena byla nižší než v obchodě.) :)
    Já bych určitě zkusila stíny nějaké hodně neutralní béžové a nebo nějaký makeup, tam je to ale hodně individuální jak píšeš o Face and Body foundation.

    OdpovědětVymazat
  2. takže - rtěnky : určitě koukni na Politely Pink, není matná, ale je krásná. matná a totálně nude je Myth, ale třeba pro mě (a to mě dost překvapilo, protože jsem bílá jak stěna) byla naprosto nevhodná, vypadala jsem v ní jak mrtvola.
    korektor jsem zkoušela, a určitě stojí za pořízení. co se týče make-upu, spíš bych se podívala též po tom Pro Longwear, také se chystám si ho pořídit.
    z odstínů tvářenek by sis určitě vybrala, mně se moc líbí Fleur Power (tu mám), Dainty (další na řadě), Daime, Dolly mix...jinak jsou skvělé, perfektně pigmentované, vůbec neubývají, vydrží věčně.

    jinak na tvářenku i rtěnku mám recenzi na blogu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě MAC v posledních týdnech taky hrozně láká, ale jak píšeš.. do kamenného obchodu se jen tak nedostanu a k objednávce z eshopu se nemohu rozhoupat :D Jinak mě ale moc lákají jejich tvářenky a rozjasňovače:)

    OdpovědětVymazat
  4. Od Macu zatím nic taky nemám, ale ta rtěnka se mi líbí :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Zrovna včera jsem šla okolo obchodu Mac a byla jsem úplně v nebi :D, nedivím se ti, něco si kup! Já mám rtěnku, tvářenku a korektor a nemohu na ně dopustit jsou super :)

    OdpovědětVymazat
  6. Od Mac som toho už mala celkom dosť ... z makeupov som mala len Studio fix, no je jedným z mojich najobľúbenejších, no tiež sa chystám vyskúšať Pro Longwear a aj Face and Body ... z korektorov som mala už viaceré ( Select Moisturecover, Cover up, Pro Longwear ) a pre mňa najlepšie sú prvé dva ... ich lícenky tiež mám rada, no nie všetky sú kvalitou rovnaké, najviac sa mi osvedčili hlavne Springsheen, Peachykeen, Dollymix, Pinch me a fakt stačí máličko, takže vydržia roky ... očné tiene mám tiež rada, aj keď mi rukami prešli tiež v rôznej kvalite, ale všeobecne sú fajn, trošku ale cena odrádza a momentálne som radšej prešla na tiene od Inglotu, kde ta kvalita je v celku zrovnateľná, ale cenovo sú lacnejšie ... tiež som bola spokojná s púdrom Blot powder, mala som ho ale v sypkej forme, primerom Prep + prime skin a Fluidline linkami ... takže ja Mac fakt odporúčam

    OdpovědětVymazat
  7. pokud chceš kvalitní stíny, tak si kup Inglot. jsou levnější a jejich černá je fakt černá. za tu cenu MAC stíny nestojí.

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám od nich pudr, ten je super. Dále tvářenku, tu teda moc nedoporučuju, například tvářenky Milani mi přijdou mnohem lepší. U MAC je ta pigmentace docela nic moc, a přijdou mi moc takové "suché", nevím jak to říct jinak :D. Ještě mám dvě rtěnky, ty jsou fajn, ale vybrala jsem si odstíny, které mi moc nesluší, takže je nenosím až tak často :). Já planuju pořídit něco z jejich limitky, chtěla bych třeba rozjasnovač :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám rád tea tree olej, vůbec se mi po něm nemastí pleť http://teatreeoil.eu/

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!