pátek 29. listopadu 2013

Voňavý zajíc

Dostala jsem k recenzi dvě vůně Super Playboy. Jednu dámskou, a druhou samozřejmě pánskou. Tu jsem dala mému drahému příteli, ať si taky něco zkusí testovat a následně zrecenzovat.
Můj drahý: Voní skvěle, hlavně v kombinaci s tuhým deodorantem stejné řady. Bohužel ale nevydrží dlouho vonět - cca hodinu a půl. A co se týče flakónu a celkového designu výrobku, ten se líbí.
Já říkám: Voní fakt moc dobře, a klidně bych se s ním voněla taky! A to se divím, protože mi orientálně-dřevité vůně prostě nevoní :)


Hlava - pepř, jablko, bergamot
Srdce - skořice, ananas, levandule
Základ - ambra, pačuli, cedrové dřevo


Super playboy pro ženy má úžasný design! Růžový flakónem a ouška s mašličkou - no není to roztomilé? Ale možná je to roztomilé až moc, protože ona i tak voní. Je docela dost sladká (aneb jak se říká u nás doma - sladká jako cumel), a dokážu si ji představit na mladé holce - tak od 15 max. do 20 let. Já si sice používám, ale spíš na "takové to domácí vonění". A co se týče výdrže, je to stejné jako u "Plejboje" pro kluky, čili cca hodina a půl.

Hlava - mandarinka
Srdce - frézie, strelicie
Základ - ambra, pižmo, santalové dřevo

Obě voňavky se prodávají za cenu kolem 300,- - 400,- Kč, ale na netu je můžete sehnat i za 150,-.


1 komentář:

  1. Mám v plánu si koupit tuhle vůni, teďka mám VIP :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!