středa 13. listopadu 2013

Vánoční wishlist číslo 1.

Jojo, Benefit. Tuhle značku určitě řada z vás zná. Ale dnes se dozvíte možná ještě něco navíc :)
Značku Benefit založily v roce 1976 dvojčata Jean a Jane Ford (dnes jsou uznávané vizážistky). Značka vyrábí kromě kosmetiky i parfémy a jejich hlavní poznávací znamení jsou obaly. Ty jsou nádherné. vtipné a nepřehlédnutelné.
Tady je můj "malý" wishlist toho, co bych o nich chtěla vyzkoušet. Co mě nejvíc láká najdete níže, ale taky by mě zajímaly všechny jejich Tinty (Posie Tint, Benetint, ChaCha tint, Lolli tint) a samozřejmě i pudrové tvářenky, třeba Coralista.
 
Co chci fakt zkusit a slyším na to jen a jen chválu je Porefessional. Jde vlastně o podkladovou bázi, kterou si máte nanést hlavně tam, kde vás trápí viditelné póry, a tenhle "profesionál" vás jich zbaví. 
Jestli jsem někdy chtěla jeden jediný rozjasnovač, byl to High beam. Stále po něm toužím, už jen proto, že ho používá snad každá beauty guru a všichni ho chválí. Jo, a pokud hledáte odstín rozjasňovače právě pro vás, jednoduchá pomůcka - High Beam se hodí pro světlé typy pleti, a Sun Beam pro tmavší typy. 
Some kind a gorgeous. Líbí se mi to balení. Jako gramofonová deska. hezké, vtipné a hlavně skladné. Mám ráda kompaktní věci, už jen proto, že co 14 dní vyrážím za přítelem, takže často cestuju a balím kufry a tohle by se mi fakt hodilo. A co že to vlastně je? No make-up přeci. Ale dá se použít třeba jako korektor.
A jestli nevíte, o co napsat Ježíškovi, jsou tady krásné sady, které jsou k dostání i u nás s Sephorách.
Co vy a Benefit? Co je podle vás must-have od této značky?
Pokud se chceš o značce a jejich produktech dozvědět víc, a mít taky možnost účastnit se různých soutěží, klikni SEM.

6 komentářů:

  1. já abych byla upřímná, tak mám jiné značky, které mě lákají víc, než tato :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nějak po téhle značce netoužím :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. High beam je super, ale škoda toho balení, ve kterém zůstává pořád dost produktu, Benetint je taky bezva, ale bez balzámu ho mít nemůžu, Porefessional mě celkem zklamal, protože mi vysušuje pleť, samozřejmě můj nevhodný výběr, ale chtěla jsme ho prostě zkusit :D za mě je od Benefitu úžasný jejich Total moisture krém :) tvářenky mě lákají spíš Nars, ale co bych od Benefitu chtěla zkusit, tak určitě they're real řasenku :)

    OdpovědětVymazat
  4. Juuuu:)))♥ od Benefitu bych taky chtěla spoooustu věcí:D takovou spoustu, až to není hezký:D ale kdybych si měla vybrat jednu jedinou věc, tak by to byla asi některá z jejich tvářenek:) protože mají krásná balení a ty barvy jsou fantastické:))

    OdpovědětVymazat
  5. Ten primer mi nepřijde až tak skvělý, ten efekt "neexistence rozšířených pórů" mi moc dlouho nevydrží. Za vyzkoušení určitě stojí Benefit tvářenky, vydrží fakt moc dlouho :). A rozhodně vyzkoušej jejich řasenku They're real :) je výborná!

    OdpovědětVymazat
  6. Benefit je super značka. Sesterská Dioru. Jen zábavnější. Nejlepší jsou rozjasňovače.

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!