pondělí 11. února 2013

Balea pleťová voda a Bioderma pro citlivky

Dneska vám představím tuhle růžovou paní od Balei. Potřebovala jsem novou pleťovou vodu, protože micelárka od Ziaji se nějak zbláznila (nebo se možná zbláznila moje pleť). Prostě jsem po ní měla komplet červený obličej. 
Vždycky mě trápilo začervenání na obličeji, takže jsem si řekla, že asi bude dobré zahodit všechny patláky, které obsahují alkohol. Tak jsem přešla na věci patlátka pro citlivou pleť.
Tahle pleťová voda je bez alkoholu a je určena pro suchou a citlivou pleť. No, suchou pleť jsem nikdy neměla a nikdy mít nebudu, ale přeci jenom je zima a i mastný xicht může být vysušený.
Voda krásně dočistí zbytky makeupu a neštípe v očích. To jsou jediné podmínky, které pro pleťovou vodu mám. Takže za těch 40,- kč cca co stojí mi udělala super službičku. Jediné mínus by pro někoho mohla být její parfemace. Je totiž trošku silná, ale mě to voní, takže s tím nemám problém.

Druhá věc pro citlivé duše (a obličeje) je Sensibio AR od Biodermy. V lékárně jsem si vyžádala vzoreček, protože mě to nic nestojí a vydrží mi to zhruba na dva týdny patlání (díky takovým vzorečkům jsem se naučila echt šetřit krémama). Tenhle krémík má být pro citlivou pleť, která trpí na začervenání. Jo, tím zrovna trpím. Není to teda žádná sakra hrůza, ale prostě ta červená barva v mém obličeje vede.
Krém je na obličeji opravdu příjemný, ale že by teda nějak "vymazal" to červenou to ne. To žádný podobný krém neumí. Zkoušela jsem ještě AntiRougerous od Avéne, a vyšlo to asi na stejno. Ale asi bych o něm uvažovala i v plném balení, protože jak říkám, je příjemný, nelesknu se po něm, a to začervenání je aspoň trošičku zredukované.

Máte zkušenosti s některým z těchto patláků? Nebo tip na nějaký lepší krém pro začervenalou pleť?

8 komentářů:

  1. Tu Baleu jsem měla doma taky, je dobrá...za tu cenu přímo parádní!:)
    a ze stejné cenové kategorie mám ráda i pleťovou vodu Essence, která je ale bohužel k sehnání všude jinde, jen ne v ČR, jak už to tak bývá...:D
    ale se začervenalou pletí bohužel neporadím, já se červenám naštěstí jen když se stydím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já možná i tuším, kterou pleťovou vodu myslíš :) Škoda že u nás tyhle věci nejsou. A s tím červenáním to máš fajnové, to já právě když se stydím, tak spíše zblednu :D

      Vymazat
  2. Ta voda vypadá moc pěkně. Určitě zkusím :)

    OdpovědětVymazat
  3. Balea má některé produkty celkem super! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Túto vodičku, aj tú bielu (neparfémovaná Sensitive pre citlivú pleť) som používala dlho a je za tú cenu úplne fajn!

    OdpovědětVymazat
  5. Mam ten kremik, a pouzivam ho na cestach :) je bezva, ale hledam dal:) jinak na plet tedka pouzivamjarischovou vodu ( najdes v lekarne, za cca 70 kc) a je bezvadna:)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta voda se jeví hodně podobně jako růžová od Nivey, kterou zrovna používám, hm! Vlastně mi to přijde jako to samé :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Tak já mám tuto vodu v zelené verzi a musím říct, že je to děs :D Do očí štípe, obličej hrozně neskutečně podráždí. Používám jí tedy jako mycí prostředek, je to hrozný dryák a vydrhne tak prakticky všechny nečistoty, se kterými si ostatní čističe neporadí :D Tahle růžovka může být fain, ale po fiasku s tou zelenou si na ní netroufám :D

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!