pondělí 27. srpna 2012

Rtěnka Estée Lauder 77 Wild Ginger


Moje babička byla nedávno v lázních. Řekla mi, že tam měla nějakou kámošku z Prahy, která si před časem koupila rtěnku. Rtěnka se ji nakonec odstínově nelíbila, tak ji věnovala mojí babičce. Babička mi řekla, že mi ji teda ukáže, jestli ji náhodou nechci. Ha! Čekala jsem nějakou hrůzu od vietnamců, jen ne rtěnku značky Estéé Lauder! (Mimochodem hodná babička z Prahy obdarovala mou chudou babičku z Ostravy i teniskami. Když mi je babička ukazovala, valila jsem oči! Boty byly značky Dior :D A babička že je bude nosit na zahradu, že jsou ji velké (mě bohužel taky). Co už, moje babička prostě nosí Diorky po zahradě a má se fajn! :)

Tak dost o babičkách a hurá na recenzi. Rtěnka má celkem zajímavý odstín. Je sytě oranžovo-červená se zlatými odlesky. Zjistila jsem, že když si s ní pusu namaluju pořádně, vypadám dost hrozně:) Ovšem, když se rtěnkou jen "ťupká", je to moc hezký odstín. Ale i tak je dost výrazná, proto se podle mě hodí spíš na večer. 
Výdrž je dokonalá (na puse vydrží fakt dloooouho!) a nevysušuje rty.

P.S. K téhle rtěnce jsem nenašla žádné informace, takže vám neřeknu kolik stojí a kde ji sehnat. Je možné, že pražská babička kecala že si ji koupila nedávno, a měla ji doma sto let:D Ale rtěnce nic není, je jako nová, kreslí výborně!
Myslím, že někdy, až mě opustí láska k YSL Rouge Volupte se zajdu podívat i na rtěnky od Estée, protože si myslím, že budou stát za investici.

9 komentářů:

  1. babičky někdy mají poklady, a ani o tom neví :D a babička v diorkách na zahrádce mě pobavila:D

    jendou u babičky na chalupě jsem v šuplíku hledala tužky, a najednou mezi nima rtěnka Chanel! :D myslím, že babička vůbec nevěděla, že je to tak drahá rtěnka, nejspíš ji od někoho dostala...a teď se tím asi líčí, když jde do Jednoty pro housky:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však i když jde pro housky, může být hezká ne?:D jako moje babička na zahradě v Diorkách :D

      Vymazat
  2. no páni :D skvelý príbeh :D

    mne sa zas rúž nezdá až taký výrazný, ale možno to inak vyzerá celkovo na tvári, než na takomto výreze. alebo som ja zvyknutá nosiť cez deň aj omnoho tmašie farby :) ale odtieň je veľmi pekný

    OdpovědětVymazat
  3. teda...tá je podľa mňa krásna...kiežby aj moja babka mala niekde takú kamošku :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je teda pekny pribeh ! :) U babičky by sme mohli najsť hotove poklady :)
    Ten ruž je užasny :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moje babička zrovna také používá rtěnku EL :))))))))))))))) Já mám jednu a jsem moc spokojená, protože výdrž je opravdu skvělá! :) Moc toho od EL nemám, ale co mám tak si na nic nemůžu stěžovat! ;)
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. S bleskem i bez blesku, rtěnka je kouzelná. Babička má prostě vkus a ví, kam přijít k těm nejlepším věcem:-).

    OdpovědětVymazat
  7. wow!vypadá úžasně*

    http://dreamaboutflowers.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!