pondělí 23. dubna 2012

Vyzkoušela jsem - Sisley odličovač a tonikum

Pokud si vzpomínáte na jeden z Luxury Beauty Boxů, tyto vzorky jsou z něj.
S kosmetikou Sisley jsem neměla zatím žádné zkušenosti, protože je až bolestně drahé, a nikde jsem se nedočetla žádné extra chvály, které by mě nalákaly si na některý z jejich produktů našetřit.
Lyslait - čistící a odličovací mléko s bílou lilií
Odličuje jako každé druhé. Do odličovače dle mého není nutné nijak investovat (možná jen do odličovače na oči). Co musím dodat je, že je na pleti příjemný a neštípe do očí. Ale plné balení (které stojí kolem 1 300,-) bych si nikdy nekoupila, bohatě si vystačím s mým odličovacím mlékem od Ryoru.
Lotion Tonique Aux Fleurs - tonizační voda
Tento tonik je docela zklamáním. Sice pěkně dočistí pleť, ale měla jsem po něm pálivý pocit (a to se mi ještě nikdy s žádným tonikem nestalo). (Plná cena je nějakých 1 200,-). 

Rozhodně si myslím, že micelárkou od Biodermy (která umí zastoupit obě tyto věci) uděláte lepší kup a ušetříte.
Tyto dvě věci, jelikož mají 30 ml rozhodně využiji při cestování (aspoň to odličovací mléko).

6 komentářů:

  1. Taky si myslím, že tady poměr cena vs. kvalita moc neodpovídá, resp. že za nižší cenu se dají pořídit stejně dobré výrobky. Ale vlastní zkušenost nemám, tudíž to jsou jen mé dohady :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavý nikdy jsem taky tuhle odličovací kosmetiku neměla a myslím si, že je to asi jedině dobře :)

    OdpovědětVymazat
  3. docela drahá sranda:D:// raději si koupím levnější, který mám vyzkoušený:) myslím, že je zbytečné dávat do toho tolik penez:/ například Nieva je taky poměrně kvalitní značka a hlavně levná!:)

    OdpovědětVymazat
  4. kdyby aspoň cena odpovídala kvalitě, ale tohle.. :)zbytečnost.

    OdpovědětVymazat
  5. taky je v tom bb mám...no uvidíme...jen si myslím, že naopak do odličování je docela dobré investovat, ne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no já nevím, já se dobře odlíčím i s mlékem do Ryoru, které není nějak drahé. Já bych spíše investovala do krémů, a věcí na čištění pleti (masky apod.)

      Vymazat

Díky za komentář!