pátek 27. dubna 2012

Great Day

Kdysi jste si psaly o "outfit post", tak tady máte něco v tom stylu. Dnes jsem strávila pěkný den s kamarádkou. Byly jsme na obědě, pak na "opalovačce" na brněnském Petrově a nakonec na jahodovém daiquiri. Díky bohu, za tak krásné počasí, moc jsem se těšila, až vytáhnu svoji minisukni a až si budu moct sednout někam na zahrádku a dát si drink.
Pokud chcete vidět obrázek mého typického stylu, je to tento. Vcelku nudný, že? Bílé tílko, minisukně, kabela z Manga a muší brýle. To jsem prostě já.
Jahodové daiquiri. Mňam!
Na co se můžete v blízké době těšit?
1. Alverde Body Spray - Kiwi a grapefruit
2. Four Seasons - Gel s vápníkem
3. Dermacol - Tónovací krém 2v1
4. Alverde - Tekutá tvářenka
+ Ziaja - Oční odličovač (není na fotce)
A také se těšte na giveaway!

19 komentářů:

  1. ty jo ty máš tak krásný vlasy..:-)

    http://sweet-cosmetic-life.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Až na ty botky, které bych vyměnila, to vypadá supr :) Moc ti tyhle muší brýle sluší, vypadá to stylově :))
    My chtěli jít na zahrádku včera, ale ještě byly všechny zavřené a dneska nebyl čas :(

    OdpovědětVymazat
  3. Ja si chci poridit jak sprej tak tu tvarenku tak se pockam na tvou recenzi:)

    OdpovědětVymazat
  4. Hrozně ti to sluší Eli! Já si letos řekla, že dokud nebudu mít alespoň trošku opálený nožiska ze solárka tak je neodhalím :D Takže u mě to zatím jistí silonky, nebo kalhoty. Miluju tohle slunečné počasí jako bylo dnes, jen mě zase začínají děsit smradlavý lidé v MHD :/ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ještě jsem zapomněla, že jsem rozhodně pro více takovýchto článků! Je to příjemná změna :)

      Vymazat
  5. Sluší ti to, moc se mi líbí kabelka. Tvářenka od Alverde vypadá zajímavě, ještě jsem na ni nenarazila,tak se těším na recenzi.

    OdpovědětVymazat
  6. Sluší ti to :-) Jsem zvědavá na recenze.. hlavně na tvářenku Alverde a tónovák Dermacol ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Bez alverde tělového spreje bych v létě nevydržela,krásně osvěží :-)

    http://thecurlydiaries.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Jsi kočka, moc ti to sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  9. nádherná kabelka :) teším sa na recenzie

    OdpovědětVymazat
  10. ta taska jee skvela!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. jsem zvědavá co řekneš na dermacol 2v1, já přemýšlím o tom, jestli mám udělat článek o tom, jak hrozný je nebo to nechat být :D

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné fotky - moc ti to sluší :) A co opálili jste se ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám spálené ramena a celkově trochu zdravější barvu, takže asi jo :D

      Vymazat
  13. Máš nádherný vlásky :). Takle ti hrozně slušej

    OdpovědětVymazat
  14. Hrozně se mi líbí ten účes na druhé fotce :)

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!