pátek 28. ledna 2011

Přemýšlím o blogu....

Občas přemýšlím, kam se můj blog ubírá. Mám pocit, že nikam. Nevím jestli se mám naplno pustit do blogování, věnovat tomu čas, nebo se na něj úplně vykašlat a skončit.
Outfit  posty zde moc čekat nemůžete, můj styl není dostatečně zajímavý a kreativní na to, aby ho někdo ocenil.
Ráda píšu o kosmetice, o tu se teď zajímám víc než o módu. Ale to pro blog nestačí. Chci psát o všem možném, jen teď nemám nápady.
Tak nevím, skončit nebo pokračovat? Třeba mě nějak super nápad brzo trkne. Můžete mi jen držet palce....

10 komentářů:

  1. Urcite to nevzdavej, dej si pauzu a rozmysli, o cem chces psat. Kdyt Te zajima kosmetika, tak pis o ni. Blog ma byt vasen. Za sebe Ti muru rict, ze si mnohem radsi prectu clanek se zajimavymi tipy na cenove dostupnou kosmetiku, nez outfitovy clanek, kde jsou holky od hlavy k pate naveseny v hadrech z HMka.

    OdpovědětVymazat
  2. musím s Tebou souhlasit, já si taky raději přečtu tipy na cenově dostupnou kosmetiku. Outfitové články se mi líbí většinou ze zahraničních blogů.

    OdpovědětVymazat
  3. tak tak, daj si kus pauzu a urcite ta napadnu aj zaujimave napady na clanky za ten cas.. ja som mala pauzu pol roka ! :) dont worry

    OdpovědětVymazat
  4. Určitě nekončí s blogem, mám ho ráda. A mě se náhodou tvůj styl oblekání líbí. :) Ale nesouhlasím s vámi i v Česku máme hodně blogerek, který mají dobrý styl a je na ně pěkné povídání. Však všechny nemají jen oblečení z H&M. :) Ale tak to je věc vkusu a názorů. Každý si podle mě může dávat na svůj blog co chce a když se nám to nelíbí, nemusíme tam chodit a koukat na to. :)
    Ale zpátky k Tvému blogu. :) Ty tvoje kosmetické tipy se mi taky líbí, ale můžeš psát i o něčem jiném co tě zajímá. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Dasdusha: já neříkám že se mi outfity českých bloggerek nelíbí, naopak. Styl některých (mezi ně patříš i ty) se mi líbí hodně.
    Jinak děkuji za podporu holky, snad něco vymyslím. Zatím budu pokračovat v "Dokonalé pleti".

    OdpovědětVymazat
  6. Kéž bychom měly dokonalou jako ty. .)

    OdpovědětVymazat
  7. musíš číst mé příspěvky a budeš ji mít taky :D ne, děkuji, ale teď mám pleť fakt hroznou:( mám osypané celé čelo, to počasí se mi totiž ani trošku nesvědčí.

    OdpovědětVymazat
  8. Nemůžeš skončit! Jsi první blog, co jsem kdy četla!:') dělej třeba make-up tutorialy, na ty se ráda koukám a u tebe určitě, ty seš vždycky nádherně namalovaná!

    OdpovědětVymazat
  9. Uričtě nekonči :) tvoje články mě moc baví, opravdz :) A jsi snad jediný blog o kosmetice, který sleduji a na který se opravdu ráda vracím :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já Tě teď víc, než chápu. Také jsme přemýšlela o tom, že s blogem skončím. zabírá mi šíleného času a navíc jsem narazila na tu negativní kritiku, která zhatila celou mou x-měsíční snahu.
    Ale něco Ti povím, Eliško, Tvojě kosmetiské články mě zkrátka moc baví a jetsli abví i Tebe není co řešit a piš dál! Ta kosmetika určitě stačí ;) Tak se budu těšit na další článek!:-)

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!