sobota 1. ledna 2011

2011

Vítám vás v novém roce! Doufám, že jste silvestra přežili ve zdraví, jako já :)
Dnes mám pro vás mix různých fotek. Chtěla jsem je tady dát ještě v roce 2010, ale nějak jsem to nestihla.
Dáváte si nějaká předsevzetí? Já si nikdy žádná nedala (protože vím, že bych je stejně nedodržela), ale letos to chci zkusit:) Dám si jedno malé předsevzetí, a to to, že budu víc pracovat na svém blogu. Držte mi palce, ať se mi to podaří.
Dárek od přítele :-*
Nová taška do školy :)





16 komentářů:

  1. krásné dárečky a jsi moc hezky namalovaná :)

    OdpovědětVymazat
  2. máš krásně namalované oči, mohla by si udělat nějaký makeup tutorial :)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji:) s tím tutorialem to není špatný nápad.zkusím to:)

    OdpovědětVymazat
  4. ako si spokojna s tym ziaja kremom?

    OdpovědětVymazat
  5. Evie: používám ho jen občas, ale stěžovat si na něj nemůžu. Mám po něm jemnější ruce

    OdpovědětVymazat
  6. Založila jsem si blog o mé cestě na přehlídková mola aneb 8 kg za 5 měsíců, tak bych byla ráda kdybyste se na něho stavily a klidně i napsaly komentářek:)

    OdpovědětVymazat
  7. Abych řekla pravdu, tak mi zas tak úžasný nepřijde. Dostala jsem ho v dárkové kazetě s maskou, která je mimochodem úžasná! Šampon hezky voní, ale ten balzám není zrovna zázrak. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Musím ti říct, že ti ten kloubouk opravdu sluší! Není moc lidí, co jim sluší klobouk. :) Taška je moc pěkná a praktická. :) Mě by se taky taková hodila, já toho tahám hodně na přednášky. :D Na tu knížku Příběhy modelek, jsem se taky dívala. Jaká je? Teda jestli jí už máš přečtenou. :)

    http://dasdushablog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Dasdusha: děkuji:) já jsem scháněla slušivý klobouk docela dlouho, a jsem ráda, že jsem ho konečně našla. a ta taška je z Humanicu, taky jsem dlouho scháněla tašku, která bude dostatečně velká na věci do školy a která nebude tak moc velká, aby mi nebylo blbé v ní jít jenom na kafe. Tahle je skvělá, díky tomu, že má ucho do ruky i přes rameno:) a už mám přečtenou polovinu knížky, můžu jenom doporučit. Jsou v ní opravdové příběhy, jak smutné, tak veselé a je to skvěle napsané.

    OdpovědětVymazat
  10. Ahojky,
    můžu se zeptat odkud je ta kabelka do školy?
    Vypadá skvěle ;)

    OdpovědětVymazat
  11. článek ve fialové barvě :) ten je ale fakt pecka!

    OdpovědětVymazat
  12. uuha tie mihalnice!
    fialový lak mám aj ja

    OdpovědětVymazat
  13. Great post.. Really nice post.. thanks for sharing all these..

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!