neděle 8. srpna 2010

I´m thinking....





Přemýšlím, jestli má vůbec nějaké bloggování smysl. Je pravda, že jsem ještě pořádně nezačala (jestli jste si ráčili všimnout, žádné mé fotky tady nenajdete (krom těch tří upraveným nahoře, na kterých mě stejně nikdo nepozná) - nemám totiž žádné, které bych vám z hlediska módy mohla ukázat). Proto zde dávám všemožné fotky a videa, které se mi líbí. Jinak řečeno všechno z čeho čerpám inspiraci.
Nemám tušení jestli tohle někdo čte a také nemám tušení jak se blogguje. Co tady vlastně mám dělat?! 
Čtu spoustu fashion blogů. Mezi jinými i pár českých, které stojí zato (pravda, je jich málo). Myslím že to v česku nikdy nedotáhneme na takovou úroveň, aby nás zvali do Milána na Fashion Week a posílali nám "vuittonky" zdarma jako dárek.
Ale aspoň k nečemu tyhle blogy jsou - nabíráme z nich inspiraci, dozvíme se, jak žijí jiní lidé než jsme my (ah, odjakživa jsem zvědavá) a  českým blogům (aspoň tomu málu) jsem vděčná zato, že teď vím, že i pár lidí v česku se umí obléknout.

1 komentář:

  1. myslím,že by si sa nemala takto zamýšľať nad blogom.píš o tom,čo ťa baví a uvidíš,či to ľudí osloví alebo nie.
    Proste sa tým netráp a tvor:)

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!