čtvrtek 12. srpna 2010

Hloupá otázka

Milé bloggerky,
co máte všechny s oxfordkama, makrónkama a značkovýma kabelkama? :D
ps. daj se někde v Brně sehnat makrónky? Ráda bych je ochutnala

6 komentářů:

  1. Oxfordky mají prý strašně frčet na podzim.. já teda zatím viděla jen jediné, co by se mi možná líbily (vypadaly spíš jako lakované tenisky), ale byly z jednoho zahraničního e- shopu, který k nám nezasílá, takže..
    Jinak makronky by mě taky zajímaly, ale pochybuju, že v našem zaostalém Brně něco bude :D

    OdpovědětVymazat
  2. jako já si oxfordky nikdy nekoupím:D nosím jenom boty na podpadku. Jsem totiž strašnej trpasník a s ooxfordkama bych vypadala dost divně:D a ty makrónky mě štvou, asi začnu obchházet pekařství a hledat :D

    OdpovědětVymazat
  3. http://www.taste.com.au/recipes/14336/french+almond+macaroons >> tohle mozna bude rychlejsi! :) ale taky jsem si vsimla toho povyku okolo nich. hm.

    OdpovědětVymazat
  4. Oxfordy sú krásne, ja si pri mojej výške môžem dovoliť. Dajú sa zohnať aj na opätku, skús také. A tie makrónky si upeč aj doma, na nete je mnoho receptov...A k tým značkovým kabelkám- nieje to nejaký "lacný špás" takže si ich nemôže dovoliť každý...Ja si vystačím zatiaľ s obyčajnými kabelkami z NY, Gate a podobne :)

    OdpovědětVymazat
  5. hehe, taky se toho vsimama. mimochodem makronky jsou specialitou pekarstvi PAUL, nebo aspon pokud vim, a me osobne moc nechutnaji... Mozna jejich poopularita vzrostla diky sex ve meste 2, kdo vi..

    Oxfordky jsou veci klasicke a ted se vraceji do mody, zatim zadne nevlastnim, ale libi se mi jak dokazou zelegantnit skoro kazdy look.

    Znackove kabelky ja muzu taky, ale zalezi o jake znacky se jedna, samozrejme chanel nebo LV, jsou mimo me rozpocty a na fake mam alergii :)

    OdpovědětVymazat
  6. některé oxfordky nejsou špatný, líbí se mi na podpadku, ale v botech se nějak nevyžívám, tak si vystačím i s mýma "škrpálama". Na ty makrónky jsem velice zvědavá, tak je musím někde ochutnat.

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!