pátek 28. dubna 2017

Moje aktuální péče o pleť


Ráno
Ráno si vždycky umyju obličej studenější vodou, dále si vyčistím obličej tonikem od NUXE a posledním krokem je nanesení krému od Nivea – Makeup Starter. Ten jsem si v posledních měsících hodně oblíbila. Pleť hydratuje a připadá mi, že i hodně zlehka vyhladí. Prostě jako poklad pod makeup mi dokonale sedí (minulé skoro dva roky jsem ale používala hydratační krém od Sephory, ale ten mi nějak přestal vyhovovat). Dále nanáším makeup a v 90% ho nanáším Beauty Blendrem a makeup používám Colorstay od Revlon (ten pro smíšenou až suchou pleť). S ním mám jistotu, že se přes den nemusím skoro vůbec pudrovat a vydrží klidně i 12 hodin v pohodě.

Večer

Večer se samozřejmě odlíčím. Bez odlíčení nejdu spát NIKDY, NIKDY, NIKDY. Začínám odlíčením očí, a na to používám už asi stopadesát let Dvoufázový odličovač s chrpou od Yves Rocher. Tenhle odličovač mám vždycky s sebou, i když někam jedu, protože mám pocit, že s ničím jiným si oči prostě neodlíčím. Na každé oko mi stačí jeden tampónek. Dále přichází na řadu odlíčení pleti. Teď je mou stálicí růžová Micelární voda od Garnier. Mám i dvoufázovou verzi, ale tu, upřímně, moc nemusím. Sice odlíčí všechno, a je k tomu potřeba o tampónek méně, ale připadá mi, že jsem po odlíčení hrozně umaštěná. Takže ho používám jen v případech, kdy jsem nalíčená opravdu hodně (což se ale v poslední době nestává). Po odlíčení ještě „přetáhnu“ pleť tonikem, případně si udělám peeling a nějakou pleťovou masku – to tak jednou za týden, většinou o víkendu, když mám čas. Taky jsem se naučila používat oční krém, a pak krém na večer – Nivea regenerační noční krém. Ten je hutnější a mastnější, ale večer jsem vždycky vysušená, takže mi dokonale pomáhá. 

Co kde sehnat: 
Tonikum od Nuxe mám z eshopu El Nino parfémy - ZDE za 275,- Kč.
Krémy Nivea jsou z DM drogérie za 99 Kč

13 komentářů:

  1. Krém od Nivei mě celkem zaujal já na něj slyšela samou chválu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je super, já už na něj pár lidi nalákala a všichni jsou spokojení :)

      Vymazat
  2. Jéé to máš docela rychlovku, já mám jeden dkrém, druhý krém, sérum, olej, odličovač, micelárku.....vopruz :).

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. sérum nebo olej taky občas používám, to ale pak vynechávám ten noční krém :D Většinou chci mít všechno rychle

      Vymazat
  3. O krému od Nuxe jsem slyšela. Chystám se na něj taky :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem měla obě micelárky od Garnier, ale poslala jsme je dál, používám teď jen přírodní produkty.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  5. Ten Nivea make-up starter jsem používala také.. krásně hydratuje a voní! :)
    A jinak o těch micelárních vodách jsem slyšela od kosmetičky, že pleti moc nepomáhají.. spíš naopak :( takže na odličování používám čistící gely od La Roche Posay a potom ještě dočistím pleťovou vodou od Mixa, která stahuje póry.
    RIGHT HERE RIGHT NOW

    OdpovědětVymazat
  6. Kosmetiku od NUXE používám již několik let a nemůžu si ji vynachválit. Už na první pohled mě zaujalo to, že je z většiny přírodní a bio. Snažím se ale vytvářet si i vlastní kosmetiku, v níž vím, co opravdu je. Taťka si minulý rok nakoupil pomůcky k chovu matek a rojení a letos už měl vlastní med, takže většina krémů i masek je právě z něj.

    OdpovědětVymazat
  7. Moje ranní i večerní rutina je stále stejná, používám nejprve dvoufázovou micelární vodu k odlíčení a čištění pleti a poté nanesu na pleť obyčejný krém od značky Nivea. Momentálně zvažuji, že bych se podívala po nějakém večerním a denním krému. Nemáte nějaké doporučení? Ta micelární voda mi tu pleť docela vysuší. Kosmetiku hodně nakupuji přes web Notino a využívám slevové kupóny. Dá se tím docela dost ušetřit.

    OdpovědětVymazat
  8. Takhle, ono to z ní všechno jako moc pěkně. Taky bych moc ráda dělala ranní a večerní rutinu. Ale kdo na to má člověk brát pořád peníze? To abych dělala investice do nemovitostí a celkově prostě nějak vydělávala víc? Viděli jste někdo v poslední době, kolik stojí klasická kosmetika? To je fakt šílené.

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!