čtvrtek 11. srpna 2016

Kérastase aneb nejlepší šampón?

 Ahoj všichni! Opět jsem se dlouho neozvala (a má to svoje důvody, třeba vám o nic někdy napíšu). Ale teď už k tomu hlavnímu.  Chci vám něco říct o třech produktech na vlasy od značky Kérastase, které jsem dostala díky spolupráci s eshopem paradivka.cz.

Tento šampón (a vlastně i ostatní produkty) používám už nějakou dobu - cca 2 měsíce). A jestli jsem se do něčeho zamilovala, tak je to právě tenhle šampón. I za tu cenu bych si ho pořídila v plném balení. Je to totiž bomba. Sice mám od přírody hezké a lesklé vlasy, tak s tímhle šampónem je mám jako bych právě odešla z kadeřnictví. Vlasy provoní, vyčistí, nejsou pak suché, a hlavně jsou lesklé, vyživené na první pohled a na dotek krásně jemné. Pro ty koho to zajímá, šampón obsahuje olej z pracaxi (dodává vlasům sílu a odolnost), olej z arganu (regenerace), olej z kukuřičných klíčků (výživa a zvláčnění) a olej z kamélie (lesk, pružnost).  Takže tak, za mě je to nejlepší šampón, kterým jsem si kdy umyla vlasy. 

Druhý nejlepší šampón v životě mých vlasů je asi tento. Ačkoliv mám vlasy husté i bez šampónu, tak tento na hustotu pomáhá a já mám někdy pocit, že jsem pak jako lev. V oficiálním popisku je, že po 10 dnech používání jsou vaše vlasy pevnější a po 30 dnech se zvýší hustota vlasů o 80%. No, nevím jestli funguje placebo efekt, ale mám opravdu pocit, že mám poslední dobou vlasy hustější. Šampóny ale střídám, takže tenhle efekt vám opravdu nezaručím, každý máme vlasy jiné, a já je mám i od přírody husté.Ještě dodám, že oba šampóny hezky pění, mají jemnou vůni (žádná chemická hrůza) a jsem s nimi opravdu spokojená. Ještě dodám, že k šampónům musím v 90% použít kondicionér, ale tady stačí opravdu jen šampón. A jednou týdně jsem přidala masku, o které už níže. 

Masku jsem dávala klasicky na šampónem umyté vlasy (do délek) a nechala cca 5 minut působit. Vlasy jsou po ní opravdu hezky hydratované a vyživené. Mám sušší konce vlasů a většinou si na konce musím dávat olejíček. No ale když použiji tuhle masku, olejíček používat nemusím. Maska se mi bude hodit hlavně v zimě, naštěstí mi tam ještě trochu zbylo.:) Věřím, že maska pomůže i lidem, kteří mají dost vysušené a zničené vlasy. Co se týče ceny, tak je to už dost pálka (cena je za 200 ml).


Máte zkušenosti se značkou Kérastase? A jaký je váš nejoblíbenější šampón a maska na vlasy? :)

5 komentářů:

  1. este snimi nemam skusenost vyzeraju fakt skvele citam na ne same pozitivne ale ked je to tak drahe :(
    galantosfun

    OdpovědětVymazat
  2. Kerastase som ešte neskúšala, no veľmi by som chcela aj keď väčšinou ma odrádza tá cena. Vždy je tu tá možnosť, že by mi produkty nesadli a zbytočne by som vyhodila toľko peňazí. Ale pokým človek nevyskúša tak nevie. Uvidím teda.

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem tuhle značku ještě nezkoušela. Ale láká mě jejich masky na vlasy.
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  4. Máš nádherné vlasy:) Od Kerastase jsem pár výrobků vyzkoušela. Jak šampony, tak olejíčky, ale nějak si pořád nemyslím, že by to byl TOP produkt :) Daleko více mi vyhovují přípravky L'oreál Professionnel, i když jsou o úroveň níž :)
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  5. Kosmetiku Kérastase mám moc ráda :) I když je pravda, že si ji kupuju jen tak jednou za půl roku, protože ty ceny jsou na mě moc vysoké :/ Ale zrovna nedávno jsem vyzkoušela přírodní olejíček Kérastase Aura Botanica a ten mě neskutečně nadchl :)

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!