úterý 19. ledna 2016

Jak jsem si natočila vlasy (na natáčky)!

Před nějakou dobou jsem dostala k testování natáčky. Chtěla jsem je zkusit, a opravdu mě zajímal výsledek. Tak dneska se dozvíte, jak moje poprvé s těmito divnými spirálkami dopadlo :) No a abych upřesnila o jaké natáčky se vlastně jedná. Jmenují se "Úzké extra dlouhé natáčky", jsou z eshopu www.hotstyle.cz, najdete je přesně TADY. Stojí 399,- Kč a dostanete celkem 16 natáček a jeden háček pro zachycení vlasů do spirály. Jo a jsou k dostání i v kratší verzi.

Na začátku to byl pořádný boj. Vlasy se mi dost cuchaly a nechtěly do spirály jít. Pak se ale dařilo a většinou to šlo celkem lehce. Chce to trochu cviku, a pak vám to půjde raz dva. Jak se na vlasy vůbec dávají, to najdete třeba ZDE (já osobně to neumím nijak vysvětlit).
Jelikož teď nemám nějak extra dlouhé vlasy, asi by mi stačily kratší spirály. Ale pokud jsou vám dlouhé, vůbec to nevadí. 

Natáčky jsem dávala na vlasy osušené ručníkem (a trochu prosušené). Po hodině jsem vlasy ještě vyfénovala (ano, s natáčkami na hlavě). Vzadu jsem měla vlasy ještě trochu mokré, proto mi vlny hned "spadly". Ale tak co :) Obrázku se nelekejte, vypadá to šíleně. Vlasy u hlavy jsem měla dost splasklé, protože jsem si na ty natáčky dala ještě klips, abych vůbec něco viděla (jinak mi dost padaly do očí).

Vlnky nevypadají vůbec špatně. Byl to můj první pokus a všeobecně s natáčkama moc neumím. Vlnky vydržely dva dny (použila jsem jen minimum laku na vlasy, laky  mi totiž všeobecně vadí). 

Tak co, dáváte si taky občas natáčky? A znáte tyhle?

1 komentář:

  1. Jee tieto nátačky poznám sú fajn :) Ja som mala možnosť s nimi pracovať iba 2x v živote (a tne prvý krát mi to nešlo 2x najlepšie) ale aj tak sú dobré. Osobne si ale natáčam vlasy radšej na kulmu.

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!