středa 9. prosince 2015

Dva naprosto úžasné korektory


Dnes vám řeknu pár slov o mých dvou velmi oblíbených korektorech. Jedná se o Liquid Camouflage od Catrice, a Lasting Perfection od Collection (koupila jsem si ho v Londýně, u nás ho bohužel neseženete). Začnu druhým jmenovaným (nebudu se tu moc rozepisovat, protože jak jsem již říkala, u nás ho neseženete). Koupila jsem si ho, protože o něm básnila Esteé Lalonde i Fleur de Force. Říkaly, že je to hodně krycí korektor za pár korun. A měly pravdu! Kryje opravdu bezvadně, akorát jeho balení je dost na nic. Nápis (jak vidíte na fotce) se mi asi po měsíci začal mizet a celkově se bojím že korektor z obalu vyteče. Co se týče odstínu, moc jsem se netrefila, vzala jsem si jediný, který nebyl vyprodaný :D Takže na mě zbyla dvojka - cool medium. Je na mě tmavý, proto ho využiju spíše v létě. Ale co se týče krytí - je to fakt jednička. 

Dalším skvělým korektorem je Liquid Camouflage od Catrice. Za cenu 99,- Kč je to opravdová bomba. Kryje naprosto bezvadně. Používám ho i pod oči a na oční víčko - pod očima se mi vůbec nemaže (mám s tím jinak dost problém), a a víčko si ho dávám místo báze pod stíny. Báze pod stíny mi totiž většinou nevyhovují (třeba takové báze od Urbay Decay jsou pro mě naprosto strašné!), ale s Catrice se mi stíny nikam neslévají a drží mi celý den. Korektor mi zakryje i pupínky a začervenání pleti, a používám ho opravdu pořád. První balení jsem si koupila někdy v říjnu a už jsem ho skoro dodělala a koupila si pro jistotu už druhé balení. Problém je v dostupnosti Catrice, třeba v Ostravě jsem ho nikde nepotkala. Jinak od Catrice mám i starší verzi Camouflage (ten korektor v kalíšku). Ten sice taky pěkně kryl, ale nevyhovovala mi jeho konzistence, a třeba pod oči jsem ho nemohla dát, hrozně se mazal. Proto za mě vyhrává tahle tekutější verze a nemůžu jinak, než vám ho doporučit všema deseti. 

A jaký je váš nejoblíbenější korektor (z drogérie)?

8 komentářů:

  1. Ahoj, Collection korektor je môj favorit už niekoľko rokov a objednávam z ebay alebo v českom eshope: http://www.makeupshop.cz/collection-lasting-perfection-concealer-korektor-p160. Catrice mám zatiaľ len ten v kalíšku ale aj to už niekoľké balenie, takže rada vyskúšam aj tento s aplikátorom, akurát odtiene sa mi moc nepáčili keď si dobre spomínam.
    A mojím tretím favoritom je Maybelline- Fit me, ak si ešte nemala, určite vyskúšaj, je to niečo medzi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé moc děkuji za tip na eshop, kde mají Collection :) Jinak Fit me od Maybelline jsem zatím neměla (ale slyšela jsem na něj dost chvály). Ale od MAYB. mám Affinitone, a ten mám moc ráda.

      Vymazat
  2. Diky za tip od Colection mrknu po nem v Boots :)))
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  3. Catrice mám a je skvělý, nedám ho z ruky.

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  5. Ja mam ted korekror Fit me od Maybelline a jsem s nim taky moc spokojena, ale korektory od Catrice chci urcite taky vyzkouset :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten od catrice bych chtěla tkusit, zatím je na mě bohužel moc světlý :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  7. Super to si ma potešila s tým od collection ... ja mám pár korektorov ale tie nie sú nič moc,
    Beauty Bubble

    som zvedavá :)

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!