pondělí 3. srpna 2015

Clarinsí Candy lesk

Dnes mám pro vás krátkou recenzi o lesku Clarins Gloss Prodige v odstínu 04 Candy, který jsem si pořídila v Clarins sadě na Parfums.cz. Jak vidíte, jde o miniaturku (a ty já prosímpěkně přímo zbožňuji). Miniverze se totiž skvěle hodí na cesty a do kabelky. 

Odstín 04 je se třpytkami, ale to mu odpouštím. Protože barva je pro mě super! Zvlášť na takovéto každodenní líčení (jako zde na fotkách), ale dokážu si ho představit i s něčím pořádným na večer. Barvu bych popsala jako takovou zatměnou malinu (ne, fakt to jinak popsat neumím). Lesk nijak nelepí (tleskám) a hlavně má celkem slušnou výdrž, pár hodin se mnou v klidu dá (opět tleskám). A rty jsou s ním krásně jemné a hydratované a netvoří se mi žádné cucky (s těmi mám v poslední době celkem velký problém).
Cena je kolem 400,- Kč, což je pro mě za lesk celkem dost. Ale zase na jednu stranu, když se zamyslím nad tím, co všechno lesk umí, asi bych za něj i ty čtyři kilča vyplázla. 

Takto vypadá normální balení lesků. Mají několik odstínů a určitě bych si vybrala. I když upřímně, dle náhledu bych po odstínu 04 asi nesáhla, ale jsem ráda, že mám právě tento. 


Co vy a lesky? A značka Clarins? Ta mě láká čím dál tím více.

4 komentáře:

  1. Máš tu úplne nádherné riasy! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) To dělá řasenka od Gosh o které jsem psala minule :)

      Vymazat
  2. Moc pěkná barvička.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/08/makeup-10x-jinak-paletka-e-style-charm.html

    OdpovědětVymazat
  3. já si teď oblíbila lesk od Chanel v odstínu Bliss :)

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!