pondělí 20. dubna 2015

Pondělní tipy

Nedávno mě v drogérii zaujal tenhle štětec od Essence, asi za 40,- Kč. Líbí se mi jeho vzhled - fialovou mám hodně ráda, a vzor kytiček je taky moc hezký. Štětec je určen na "blendění" stínů, a na tento účel je naprosto úžasný (a za ty peníze). 
Štětiny jsou jemné, celkem husté a stíny se s ním ztrácí jedna radost. Možná by mohly být štětiny o něco kratší, ale nevidím to jako nějak negativně. Jestli na něho narazíte, koukněte na něj. Za ty peníze je opravdu skvělý. 

Avon Gel Finish odstín Sheer Love
Chtěla jsem vyzkoušet gelové laky od Avonu, které jsou poměrnou novinkou. Stojí kolem 80,- Kč. Vybrala jsem si odstín, který je béžovo-růžový a hlavně dost přirozený. Aby plně kryl, musí se dát dvě vrstvy, a jak mi vydrží cca 4 dny (což je u mě úspěch). Teď jsem si objednala i další (červený) odstín, tak jsem zvědavá. S lakem jsem opravdu spokojená, ty avonovské na mých nehtech drží celkem dobře. 

O víkendu jsem se zúčastnila Shopping Fever. Nakoupila jsem teda o dost méně věcí, než jsem chtěla, ale i tak jsem spokojená. Se slevovými kupóny se dalo fakt ušetřit (já ušetřila dohromady tak 600 Kč). V Marrionaud jsem si (konečně) pořídila CC krém od Bourjois, další odstín Velvet Rouge a čistící ubrousky a k nákupu jsem dostala bronzer. V Yves Rocher jsem si pořídila štětec a tužku na obočí. V Sephoře jsem si pořídila bázi pod makeup (na první dojem je skoro stejný jako Porefessional od Benefitu) a látkovou masku (na kterou jsem hodně zvědavá a lituju, že jsem si jich nekoupila víc). A pak jsem si pořídila už jen pyžamo ve F&F a malé náušniceNakupovala bych ještě dále, ale všude bylo strašně moc lidí a to já přímo nesnáším. Každopádně začínám všechno testovat a brzy se můžete těšit na recenze. Co jste nakoupily na Shopping Fever vy?

Love song // Begin Again (2014)
Opět mám pro vás tip na film. Tentokrát je to film Love Song, v hlavní roli Mark Ruffalo a Keira Knightley. Na CSFD má hodnocení 74%, což je celkem dost. Jak už název napovídá, film je lehce romantický, ale hlavní o čem v něm jde je hudba. Keira je zpěvačka (nikdy by mě nenapadlo, že má tak příjemný hlas) a nahrává album. Zvláštností je, že nenahrává ve studiu, ale na ulici. Víc vám nebudu prozrazovat, však se podívejte sami. Keiru moc nemusím, ale tady se mi hodně líbila (a pak ještě ve skvělém filmu Pokání) I její outfity byly úžasné! Asi to nebude bavit všechny, ale pokud máte rádi filmy, kde se dost zpívá, koukněte na to a dejte mi vědět :) P.S. V jedné z rolí se ukázal i Adam Levine (z Maroon 5) a jak se mi vždycky líbil, v tomhle filmu mi připadal děsně škaredý :D.

3 komentáře:

  1. Ty laky od Avonu jsem chtěla také vyzkoušet, ale stále jsem se nerozhoupala, jestli si je objednat a nebo ne :D Jinak štětec od Essence jsem snad ještě nezkoušela. Mám ráda štětce z Ebay :)

    Monča / AKTUÁLNÍ ČLÁNEK: videorecept špízy z uzeného tofu /

    OdpovědětVymazat
  2. Diky za tip na film. :) ten stetec vypada dobre.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ten štětec vypadá moc dobře a ještě za takovou super cenu!

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!