sobota 7. června 2014

Sérum s aloe vera aneb jak jsem zkusila neznámé

 
Díky spolupráci s bezvavlasy.cz jsem měla možnost vyzkoušet sérum Equilibra - Aloe Siero Antiaging sérum. Upřímně o této značce jsem v životě neslyšela, proto mě to taky lákalo.
Dle oficiálního popisu je to "příjemné sametové sérum, které se rychle vstřebává, obsahuje speciální kombinaci kyselin hylauronových a nejkvalitnější rostlinné složky Aloe Vera a rýžového oleje. Pleť je po něm klidná, prozářená a dostatečně vyživená. Také neobsahuje žádné chemické konzervanty, silikony a ani alergeny".
Cena je 329,- Kč za 30 ml.

Můj verdikt: Testuji ho už skoro tři týdny, a pár dní z toho jsem bohužel byla pryč, a tak jsem ho nezkoušela "v kuse". Ale to mi osobně nevadí, já stejně krémy často střídám, dle potřeb pleti.
Každopádně, překvapilo mě, že sérum má konzistenci jako krém. Jsem zvyklý, že séra jsou většinou průhledné a hodně tekuté. Tohle je právě bílé a hutnější a rozhodně to není vůbec tekuté. Ale to nevadí. Je tedy trošku hutnější a možná i mastnější. Na pleť si nanáším jen půl jedné pumpičky, protože jinak mi připadá, že mám na obličeji spoustu séra a pak se to špatně vstřebává - jinak se tedy velice krásně roztírá. Takže stačí opravdu jen trošičku (ovšem pokud to nebudete přehánět, vstřebává se velice rychle) Doporučila bych ho spíš sušší pleti, moje smíšená po něm byla občas mastnější, než bych chtěla (ale záleží na počasí). Pleť je po něm hladká a příjemná. Jestli má nějaké anti-aging účinky to netuším, možná ho ještě předám k testování mamince. 
Rozhodně se mi na tomto séru líbí hlavně to, že to není samá chemie. Po tom, co jsem si přečetla knížku "Ve rtěnce je olovo" si složení snažím číst a pokud je možnost, vždycky si vezmu ten "přírodnější" produkt. 
V nabídce této značky a řady je ještě pleťové mléko, maska, krém, a tonikum.

Sérum tedy vůbec není špatné, jak jsem říkala, pro sušší a citlivější pleť by to mohlo být to pravé. O ceně bych řekla, že není tak vysoká, jak se může zdát. Protože produkt má 30 ml a na celý obličej stačí opravdu velmi malé množství. 

Děkuji eshopu bezvavlasy.cz za poskytnutí produktu k testování.

3 komentáře:

  1. Parádní článek o Aloe! Aloe Vera je zkrátka boží! Dokáže s tělem udělat skutečné zázraky - krásná pleť vlasy i nehty! Když je v kosmetice obsaženo ve vysokém poměru (jako hlavní složka) dokáže pokožku krásně hydratovat, zvláčnit, regenerovat a zjemnit zároveň. Sama jej používám nejen jako součást všech kosmetických přípravků (i v pastě na zuby), ale největší službu mi udělalo v okamžiku, kdy jsem ho začala každé ráno pít - energie mám na rozdávání, vlasy a nehty mi rostou jako divé a metabolismus mám jako nikdy předtím. Napadlo Tě někdy zkusit ho i pít? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřímně, to mě nenapadlo asi nikdy :D Vím, že je třeba nějaká voda, která je s Aloe, ale nikdy jsem ji nezkoušela. Tak aspoň vím, po čem mám koukat v obchodech :) Díky za tip!

      Vymazat
    2. Rádo se stalo. Hlavně ať to má vysoký obsah Aloe, ty výrobky jsou sice o něco dražší, ale jak jsi sama napsala - na rozdíl od těch levných neobsahují žádnou přidanou vodu. Na mých stránkách mám pár slov nejen k samotnému aloe, ale i největšímu pěstiteli a producentovi aloe vera na světě, pokud si budeš chtít během odpoledne zkrátit dlouhou chvilku, můžeš si počíst :)

      Vymazat

Díky za komentář!