čtvrtek 24. dubna 2014

Jak mě naštvali v Douglasu




V parfumerii Douglas se v tomto měsíci pořádají "kurzy", kdy vás kompletně nalíčí a zkonzultuje, jak pečovat o svou pleť. A to vše s makeup artistou Douglasu - Filipem Novákem. Trvá to 60 minut a je zdarma, ovšem po nákupu (prostě si můžete koupit klidně to nejlevnější, co tam najdete).
Já si říkám super! Včera k večeru jsem koukla na stránky, kde bylo poslední místo na dnešních 15:00. Tak jsem se rychle registrovala, rezervovala a potvrzení o rezervaci vytiskla. A taky jsem se strašně těšila, protože mě zatím malovali jen 2 vizážisté, jak jsem byla zvědavá, co tady pán s mým obličejem udělá.
Taky jsem si říkala, že z toho udělám pěkný příspěvek, nafotím se před a po, povím vám, co mi vizážista (nebo chcete-li ten makeup artist) řekl a doporučil, a ono hov.... (pardon).
Došla jsem vesele do Douglasu, řekla paní, že mám rezervaci na líčení v 15:00, řekla jsem své jméno a ukázala ji potvrzení o rezervaci a paní povídá (povýšeným tónem alá já jsem tady vedoucí ty chudinko, a tímto tónem se mnou provedla celou konverzaci):
"Ale vaše jméno tady nemám!"
"Jakto, však mám i to potvrzení. Rezervovala jsem tam včera k večeru."
"Ale to je zabrané už několik týdnu dopředu, to se omlouvám."
"Jak zabrané? Tak to byla chyba na stránkách, že jsem tam viděla volné místo na 15:00 a rezervovala jsem to, a přišlo mi i potvrzení?"
"Hm, nevím, ale je to zabrané už dopředu, byl o to zájem."
...pak jsem viděla, že má na druhém papíře napsané moje jméno, tak říkám, že tam napsaná jsem, tak co se děje..?
"No, ale to neplatí, já se omlouvám."
...no nazdar bazar.

....Co dodat, kdybych neměla to potvrzení, tak neřeknu ani slovo. Paní se aspoň mohla pořádně omluvit, že měli chybu na stránce nebo co, asi v tom mají bordel.
Každopádně tam chvíli nepůjdu, ale kdyby vy jste chtěli zkusit líčení s panem makeup-artistem, tady jsou všechny termíny. A pokud se vám stane to, co mě, dejte vědět :D
22.4. Zlín 12-18
23.4. Ostrava Avion 12-18
24.4. Ostrava NK 11-17
28.4. Plzeň 12-18
29.4. Plzeň 11-17

Zatím se mějte, dejte mi vědět co i o tom myslíte, a brzy čekejte další kosmetické recenze.


11 komentářů:

  1. Tak taký prístup je to najhoršie, čo môže byť.
    Sama brigádujem v obchode a aj keď nemám pravdu, nedovolím sa k zákazníkovi správať neúctivo. To sa bohužiaľ ale mnoho ľudí stále nevie naučiť.
    Snáď už takú zlú skúsenosť nebudeš mať :)

    OdpovědětVymazat
  2. Boze to jsou jelita! Kdyz si neumi s technologii poradit, at berou objednavky telefonicky nebo osobne! Tohle by me taky dokazalo nas....! Mozna jsi si mela nechat zavolat vedouciho.. Kdyby babizna navalila alespon nejakou rekompenzaci, treba vzorecky a poradnou omluvu!
    Lucka

    OdpovědětVymazat
  3. :/ och..ja som sa zatiaľ v Douglasovi stretla vždy so skvelými konzultantkami.....skús im napísať na napr. na fb, nech si to dajú do poriadku...aby sa takéto mylné rezervácie nestávali...uvidíš, že budú len radi, že ich na to upozorníš....a za teba ma to mrzí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám právě Douglas ze všech parfumérií nejraději, proto mě to taky mrzí. Ale rozhodně jim napíšu zprávu, ať se někomu dalšímu nestane to, co mě. Zbytečně to pak odhání klientelu :)

      Vymazat
  4. no tak to je teda přístup! minimálně se měla pořádně omluvit, ne toto.

    OdpovědětVymazat
  5. Měli by ti dát alespoň nějakej dáreček... Tohle jednání miluju...

    OdpovědětVymazat
  6. Asi by som im tam povedala svoje... Ach jaj..

    OdpovědětVymazat
  7. To bude zabrané nějakýma kamarádkama paní vedoucí apod. :D každopádně to hodně naštve, myslím, že tvé rezervační potvrzení by mělo být směrodatné a pokud není možné ti vyjít vstříc, tak by ti to měli nějak kompenzovat, např. nějaký výrobek zdarma, řekněme do 500,- by je určitě nezabil i když je mi jasné, že na to by paní vedoucí potřebovala svolení z vyšších míst, ale to by se zase ti nahoře dozvěděli, že co se týče líčících akcí, něco tam nehraje :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/04/famous-beauties-monika-leova.html

    OdpovědětVymazat
  8. Stalo se mi to stejné. Šla jsme na konzultaci Alessandra, čekala na poradkyni minut a pak mi řekla, že mám smůlu, že Douglas špatně nastavil cosi na stránkách a že ona má objednané SVOJE zákaznice (asi OSVČ). Nezajímalo, že mám vytištěnou a potvrzenou rezervaci a že jsme kvůli tomu jela řes celou Prahu, protože o víkendech to měli jen na Čerňáku. Mám kartu do Sephory, Fannu a Marionnaude. Teď už vím, proč jsme nikdy nic nekoupila v Dougasu. Jsou to šmejdi a shoří v pekle.

    OdpovědětVymazat
  9. "Mám vás napsanou, ale to neplatí" - tak tohle mě opravdu rozesmálo :D :D To je odpověď, jako ve školce! Měla jsi ji plácnou přes ruku a poslat na hanbu :D Špatná zkušenost, ale i to se stává.

    OdpovědětVymazat
  10. http://ilushintheworld.blog.cz/1405/brezovy-sampon-dixi-recenze

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!