pátek 9. srpna 2013

Wella Professionals Sun Express Kondicionér

Ráda testuju věci na vlasy. Bohužel, v 90% jsem stejně s výrobkem spokojená, protože moje vlasy jsou tak úžasné, že jim sedí kde co. Pro normální člověka je to velká výhoda, pro blogerku je to ovšem nic moc. Jestli si na mé doporučení někdo jistou věc (kterou jsem vychválila až do nebe) koupí, může mě pak nařknout z toho, že tu kecám nesmysly.
Proto ještě jednou (a pro ty, co to nějak neví) - všechno jsou mé subjektivní názory. Sice můžu jednu věc dát testovat třem různým osobám, ale bohužel to moc nedělám. Takže vám řeknu co si myslím já (už zase...).

Koupíte ho ZDE za cenu 255,- Kč/200 ml
Protože se toto léto občas i opaluju (třeba vám prozradím, že jsem nedávno byla v Brně poprvé na koupališti:D), tak i mé vlasy potřebují nějakou tu sluneční péči. A proč? Protože slunce jednoduše umí vlasy vyšisovat (to by mi teda zas nevadilo), ale hlavně trpím na suché vlasy. Tenhle kondicionér má vitamín E, který zanechává vlasy hebké (splněno), a také umí hydratovat (splněno). Moje vlasy si tenhle kondicionér jednoznačně oblíbily. Ale jak jsem zmiňovala, mé vlasy si oblíbí kde co. Ale tenhle kondicionér má velké plus, a to tu sluneční ochranu. 

Z této řady najdete i další produkty. A co zaujalo Minimalist Lady?
Zaujaly mě tyto dva produkty:
Prý hydratuje tělo i vlasy. Celkem nechápu co to vlastně je, proto mě to tak zaujaly. Patlat si mléko do vlasů? Wtf?! Zkoušely jste ho někdo? Protože mi to fakt hlava nebere, a chtěla bych to pochopit :D
Ochranný sprej na vlasy jsem kdysi zkoušela. A to dokonce u moře a byl moc fajn. Protože díky němu jsem neměla vlasy tolik vyšisované (když jsem hodně na slunci tak mi právě vlasy o dost zesvětlají. A věřím, že tenhle sprej by byl stejně dobrý jako ten, co jsem měla (ikdyž je možné, že jsem měla ten samý ale v jiném balení, neboť byl také od Welly a stál podobně).


4 komentáře:

  1. to hydratační mléko pro tělo a vlasy bych pochopila, kdyby tam necpali to tělo. Měa bych to za bezoplachový kondicionér nebo tak, ale patlat si věc, co si patlám do vlasů i na tělo??? No, máš pravdu, je to divné :D ...ale zas několik produktů v jednom přece hrozně letí, že? :D

    http://estrella-2012.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. pobavil ma ten úvodný komentár:)) ja by som bola rada, keby som mala také vlasy, že im sedí takmer všetko;)

    OdpovědětVymazat
  3. to je super :D také bych chtěla dokonalé vlasy ♥ já je mám teda maximálně zničené a suché, takže jsem Tvůj opak.. nepomáhá mi skoro nic :D ale sluneční ochranu bych určitě ocenila :))

    http://fashionladyan.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. To mě zase jen tak něco nesedne :-/

    Nevíš, jestli v tom ochranném spreji jsou silikony? Já měla vlasy děsný, ale pak jsem přešla a přírodní vlasovou kosmetiku a vlásky mám super a krásně zdravé. Ale to sluníčko jim dává zabrat a při opalování si spálím lebku. Ale nechci mít vlasy jako dřív, to budu radši nosit nějakou šílenou čepici :-D

    Fczelkamaya

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!