sobota 6. dubna 2013

Kosmetické (ne)umy

Celkem mě zaujal TAG, který koluje mezi blogerínami a spočívá v tom, že napíšete, co neumíte. Samozřejmě by se to mělo týkat jen kosmetiky, protože já toho neumím tolik, že bych svoje neumy sepisovala až do zítřka.

Takže rovnou začnu:
1. Oční linky
Oční linky se mi hodně líbí, když si je člověk namaluje správně, dokážou skvěly vytvarovat oko, zvýraznit ho...a tak. Ale! Já jsem na to trochu levá. Na jedno oko si namaluju nádhernou linku, a na druhé jakousi rozmatlanou čárku, na jedné straně děsně tlustou a na druhé moc hubenou. Dost se mi třepou ruce, takže je to pro mě fakticky problém, ale co už. Většinou se to dá nějak poupravit (pokud si teda linku maluju tužkou, nebo fixem. Když totiž sáhnu po gelových linkách od Maybelline, už s nima nehnu. Drží jak natetované :D Proto po nich moc často nesahám, max. při černém kouřovém líčení, kde se linka celkem ztratí).

2. Nehty
No, potrpím si na nalakované a upravené nehty. Moje nehty se bohužel třepí, takže mi na nich lak dlouho nevydrží (protože se logicky začne po chvilce olupovat). Nikdy jsem si nějak neupravovala nehtovou kůžičku ani nic podobného. Nehty prostě stříhám, občas zapiluju, nalakuju vyživujícím lakem, pak barevným a hotovo. Kdysi dávno jsem nosila nalepovací nehty, ale už bych je znova nechtěla. Jo a nepotrpím si na dlouhé nehty, celkem mi vadí, protože většinu dne sedím u noťasu a něco píšu...no a vy co máte dlouhé nehty víte, že se to dělá špatně :D (pamatuju si, že jak jsem měla ty nalepovací nehty a psala jsem milion smskem denně, tak jsem si totálně odřela tlačítka na mobilu tak, že nešlo přečíst kde je jaké písmeno:D). A co teda dále neumím je jakékoliv zdobení nehtů, dělání obrázků a podobných kravin. Prostě moje třepající se ruce to nezvládají (jsem ráda, že si ty nehty vůbec nemaluju bez toho, aniž bych měla od laku půl prstu) :D

3. Úprava vlasů a barvení
Ne, neumím si barvit vlasy. Zkoušela jsem to párkrát, ale asi bych už do toho znovu nešla. Moje barva je celkem fajn, a domácí barvení dopadlo vždycky tam, že více barvy skončilo na umyvadle, vaně apod. než na mých vlasech :D A co se týká účesů...kdysi mě moc bavilo vytvářet na hlavě všemožné parvary, culíky, pletence a zapletence, ale teď mám ráda jednoduchost. Moje úprava vlasů zahrnuje vytvarování ofiny žehličkou, přestříkání lakem, maximálně vytvoření simple culíku a nazdar. Na víc nemám čas, ani náladu, maximálně když mám volný půlden, můžu si vlnit vlasy :D

4. Třpytky
Třpytky, glitry a podobné nesmysloviny fakt nemusím. Ne, že by se mi to nelíbilo. Ale kdykoliv se snažím nalíčit si oko něčím hodně třpytkatým, dopadne to tak, že mám třpytkaté ruce, půl xichtu, noťas, postel, koberec, oblečení a nejméně třpytkaté je oko :D Jo, prostě nevím jak na to, a asi to ani vědět nechci. Nakonec se "otřytkovávám" maximálně na líčkách, kde si dávám třpytivou tvářenku.


3 komentáře:

  1. K očním linkám...mám ten samý problém, takže věř, že nejsi sama :). Používám tekuté voděodolné a poslední dobou přemýšlím, že vyzkouším gelové, prý nedělají tak tvrdou linku :).
    Lak na nehtech..to samé:)..pořád se loupe, ať je to essence nebo dior, lakuju každý den :D.
    Jen na třpytky mám jiný názor, miluju je, ať už jsou kdekoli a čím víc se třpytím, tím líp :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek, jsem ráda že nejsem sama kdo si neumí udělat linky.:D Je to vždycky katastrofa, a to jsem to zkoušela snad vším co lze koupit.Ale pořád věřím, že to jednou zvládnu a ty určitě taky! :)

    OdpovědětVymazat
  3. S linkama je nás víc, zvlášť když člověk nemá úplně dokonale souměrný obličej, je to problém :D jinak s nehty je to kumšt, nezkoušely jste třeba gel-lak? Je to celkem užitečné, ale v počátku drahé, tak za 500 :-\

    ---------
    Ejinka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!