čtvrtek 3. ledna 2013

Šperky a já

Dneska bych vám ráda ukázala své nejoblíbenější šperky. 
Opravdu dost si potrpím na náušnice. Nedělá mi problém vyjít ven bez make-upu, ale náušnice si beru, i když jdu jen do Brněnky pro pár rohlíků :D
Dále nosím hodinky. Ty si teda neberu, když jdu pro rohlíky, ale jinak je mám na ruce pořád. Doma si je ovšem sundávám, protože se bojím, že si je někde odřu. Pak ještě nosím prstýnek, který jsem dostala od maminky ke dvacátým narozeninám. Ten bohužel na fotkách nemám, tak vám jen řeknu, že je z bílého zlata a má celkem velký kamínek.
Moje TOP náušnice z Forever 21, které nejvíc miluju a nosím nejčastěji. Jsou celkem těžké, takže když je mám na uších půl dne, už to fakt bolí. Ale pro krásu se musí trpět, znáte to. Všichni mi je vždycky moc chválí. Miluju je hlavně proto, že dokážou každý outfit pozvednout na jinou, luxusnější úroveň. Nosím je hlavně večer na party, občas když jdu na kafíčko. Do školy bych si je asi nevzala.

Druhé mé lásky z Forever 21. Je to stejná situace jako s těmi výše. Jsou docela těžké, ale nosit je prostě stojí za to!
Opět Forever 21. Tyhle už jsou lehké, dají se nosit na všechny příležitosti, a taky mi je všichni chválí. 
Moje poslední lásky z Forever 21 nejdou moc vidět, ale mohli jste si jich všimnout v mém příspěvku o náušnicích ZDE. Jsou to zlaté náušnice se stříbrnými kamínky. Takže se dají nosit jak se zlatými, tak stříbrnými doplňky. Já teda všeobecně zlato a zlaté šperky moc nemusím, ale tyhle jsou díky těm stříbrným kamínkům moje top. 
Tady je takový můj šperkový mišmaš. V létě jsem ráda ověšená vším možným co se leskne a třpytí :D Náušnice jsou ze stříbra s kamínky, dostala jsem je taky ke dvacetinám, a má je i moje mamka a sestra. Náhrdelník mám ráda, je sice plastový a už lehce ošoupaný, ale stříbrné kuličky jsou přetřela stříbrným lakem na nehty a dá se nosit dál. Náramky teda moc nenosím, ale tyhle perlové v kombinaci s velkým stříbrným mám moc ráda.
Tady už jen perly. Jednou bych chtěla mít pravý perlový náhrdelník...ale to až budu jednou bohatá. Zatím si vystačím s těmi plastovými. 
A nakonec moje nejmilejší hodinky DKNY, které jsem si koupila předloni v létě ve Francii. Původně jsem chtěla teda nějaké větší cibule, ale paní mi řekla, že takové ke mě nesedí (přece jenom jsem malý člověk a hodinky přes celou ruku vypadaly fakt divně). Takže jsem si vybrala tyhle (teda, všiml si jich tenkrát můj teď už bývalý přítel, takže mi je v podstatě vybral on). Jsou sice na ruce celkem těžké, ale já si rychle zvykla a jiné hodinky už nenosím. Jediný problém byl, že mi byly moc velké. Trochu jsem je zkrátila, ale pořád mi na ruce trochu "plandají". Občas s nimi někde bouchnu, ale zatím všechno moje ošklivé zacházení přežily, tak doufám, že jim to ještě chvíli vydrží. 

Otázka dne:
Investuje do svých šperků, nebo si vystačíte s obyčejnou bižutérií



9 komentářů:

  1. Dřív jsem na šperkách/bižu taky hodně ulítávala, a to stejně jak ty hlavně na naušnicích. Bohužel mi teď zas čas od času hnisají uši, když do nich dám něco jiného než (bílé)zlato, takže můžu jen občas nosit mé oblíbence :)
    Ale stejně jako ty, mám strašně ráda perlové náramky, ty máš barevné, já jen bílo-stříbrné a nosím je už několikátým rokem a stejně jsou moje nejoblíbenější!

    OdpovědětVymazat
  2. Bižu miluju...snažím se vyhledávat levnější kousky, protože se stejně časem zničí. K vánocům a podobným příležitostem většinou dostanu od babiček nějaké zlato, tak se teď snažím si vytvořit sbírku s trvalejší hodnotou. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné naušnice, já si jich pár i výrazných koupila ale stejně si vždycky vezmu svou klasiku- swarovski srdíčka, nevím, nějak se v těch výrazných necítím :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já na velké naušnice vůbec nejsem, mám nejradši pecky, nebo něco jemného. Zato miluju náhrdelníky, ale bohužel ještě žádný jaký bych si přála nevlastním :(

    OdpovědětVymazat
  5. šperky máš krásný, já si na nich poslední dobou strašně ulítávám, pořád dokupuju nový a nový :)

    OdpovědětVymazat
  6. Libí se mi úplně všechny! :))

    OdpovědětVymazat
  7. Nádhera ! Ja a bižu sme najlepšie kamarátky. Škoda len, že keď prídem domov z nákupov uvedomím si, že som si nič poriadne nekúpila. Len šperky :P
    Srdečne by som ťa chcela pozvať na GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám ráda akorát náušnice, ale nemůžu nosit bižuterii, hnisají mi z ní uši. Jsem alergik.

    OdpovědětVymazat
  9. Tvůj styl se mi hodně líbí. Někomu šperky sluší víc, někomu míň. Tobě určitě víc. :) Já jsem ale spíš pravý opak. Právě proto šperky tolik nenosím. A když už ano, tak většinou jen nějaké drobné nenápadné. Takové mám prostě nejradši. Teď nedávno jsem například objevila obchod https://www.trzistestesti.cz/ kde právě přesně takové minimalistické šperky prodávají. Super na nich je i to, že jsou ručně vyráběné. Pár kousků doma mám. :)

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!