sobota 23. června 2012

Clinique Anti-blemish solutions make-up

Clinique Anti-Blemish Solutions Liquid Makeup (Tekutý makeup na aknózní pleť)
Tento makeup nepatří mě, ale mojí mamince. Sice nemá aknózní pleť, ale má ji smíšenou, a tento makeup ji byl doporučen chytrými lidmi v parfumérii. Vždycky si ho vychvalovala, tak jsem si ho v poslední době tu a tam půjčila a teď vám sdělím své dojmy.
Makeup je opravdu tekutý. Není nijak extra hutný, zato má vysoké krytí (stačilo jen trošku korektoru).  Po nanesení jsem se trochu leskla, ale na to stačilo trochu pudru a rázem jsem vypadala jako lehce vyretušovaná kráska.
Co se týče odstínu, máme doma číslo 2 Fresh Ivory. Moje máti má o kapku tmavší pleť než já, takže mi odstínově úplně nesedí (potřebovala bych ten nejsvětlejší). Ale pár hrátek s pudrem a bronzerem, a žádný přechod nešel vidět.
Co se týče výdrže, tento krasavec vydrží celý den. Sice jsem se občas zaleskla, ale nebylo to nic strašného. Ovšem do momentálních extra veder doporučuji vycházet ven maximálně s tónovacím krémem.
Cena se pohybuje tuším okolo sedmi stovek. Jo, je to dost, ale já bych za něj ty peníze i obětovala, kdybych už neměla jiného makeupového oblíbence. 


6 komentářů:

  1. Já právě o tomto dlouho přemýšlím, ale stále nevím když mám doma asi 6 make upů a všechny nestíhám spotřebovat, to je tak když nějakej nutně potřebuju :D Škoda že si nám ho neukázala na obličeji, zajímalo mě právě to krytí :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na obličeji ho budu mít v příštím příspěvku, takže počkej do zítřka :) Je krycí celkem dost, ale já si ho dávám jen trošičku. Rozhodně to ale není žádný Dermacol Cover :)

      Vymazat
  2. mm :) a kdo je tvůj makeupový oblíbenec vlastně?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dermacol Long Stay Caviar :) a teď na léto je to tónovací krém 2v1 taky od Dermacol

      Vymazat
  3. Vypadá dobře od clinique jsem už make up zkoušela a nebyl špatný..ale příjde mi to dost drahé, zas takový zázrak to není

    OdpovědětVymazat
  4. Mám zájem o jiný typ od Clinique, ale teď se musím zaměřit i na tento:)

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!