pátek 2. prosince 2011

New In

Make Up Anffinitone od Maybelline jsem už kdysi měla, a byla jsem s ním spokojená. Teď mě stál 114,- Kč a doufám že budu spokojená znovu :)
Říkejte si co chcete, Falsies mám ráda, a za cenu 134,- Kč (slevové kartičky DM) jsem ji tam nechtěla nechat.
Tuto rtěnku všichni vychvalují a i já jsem byla zvědavá. A musím říct, že je opravdu tak dobrá, jak se povídá.
Tuto rtěnku jsem si koupila kvůli jejímu zvláštnímu fialovému odstínu. Tmavším rtěnkám moc neholduji, a tahle není až tak tmavá. Barva super ale co se týče výdrže - hrůza. (BTW ta barva vypadá v reálu o dost jinak, než na mých fotkách).

11 komentářů:

  1. Make up Affinitone od Maybelline používám, vyhovuje mi jak je krásně lehký a skvěle se roztírá díky tomu jak je tekutý :) Kolik tě stála ta rtěnka od Kate? :))

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ta rtěnka od Kate je dobrá říkáš jo? :) Taky nad ní uvažuji. A co to máš za krásný odstín, nude?
    Ten modrý lak mám taky, je fajný. Ale hůře se odlakuje. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Můžu se zeptat, jakou má ta Kate Moss zhruba výdrž? Taky o ní dost uvažuju :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten make up je nejlepší používám ho už 2 nebo 3 roky... :) Jinak laky od Essence jsou supr. Rtěnku od Kate chci vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tahle Falsies nevypadá vůbecšpatně. Tu musím vyzkoušet, jelikož kartičku mám taky. :)
    A ta fialová rtěnka Ti podle mě až neuvěřitelně sluší!

    OdpovědětVymazat
  6. Affinitone používám už 3 roky a jsem spokojená. A fialová rtěnka je dokonalá :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem používala Wonder finish, byl úplně skvělěj, pak ho přestali potvory vyrábět:(, tak jsem zkusila Affinitone. Prvně ten v tubě, byl dobrej. Tak jsem si říkala, že zkusím i ten dražší Mineral a ten je ještě lepší. Jsem hodně spokojená a zatím u něj zůstanu. Maybelline je supr značka,jen mě hodně zklamali když stáhli ten Wonder, nechápu to, byl tak parádní.

    OdpovědětVymazat
  8. hezký nákup,zůčastni se mé první giveaway! http://dreamworld-e.blogspot.com/ :))

    OdpovědětVymazat
  9. Ten make-up mám taky,ale mě moc nevyhovuje..a tu rtěnku od Rimmel též,a je skvělá♥

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!