neděle 28. srpna 2011

Flormar Nail Polish

Co: Flormar lak na nehty (Supershine, Long Wear) odstín č. 10
Kde: parfumérie Douglas
Za kolik: 69,90,-
Na tomhle laku mě zaujala na prví pohled jeho neonově růžová barva. "Takovou ještě nemám", řekla jsem si, a šup s ním do košíku. Moc jsem nevěřila tomu, že lak bude opravdu "supershine" a "long wear". S laky na nehty mám vždycky problém, každý (kromě Essie) mi vydržel na nehtech tak 3 dny (Essie vydrží i 5 dní bez olupování), a to i s "base coat".
No co, lak už se na mě usmíval z košíku tak jsem ho prostě koupila. Doma jsem si samozřejmě ihned nalakovala nehty. K mému překvapení, barva na nehtech vypadala ještě lépe než v lahvičce. A byl opravdu "supershine". A týden na mých nehtech ve Francii mi dokázal, že je opravdu i "long wear" (s mírným olupováním, ale to přehlídnu, protože ho zatím musím zařadit na první místo na seznam dlouho trvajících laků).
Za mě mu dávám jedničku ve všech směrech!
Pokud se chcete dozvědět více o kosmetice Flormar (která nedělá pouze laky, ale také rtěnky, řasenky, oční stíny....), podívejte se na jejich webovky http://www.flormar.cz, kde se mimo jiné dozvíte, kde všude je tato kosmetika k dostání.

Doufám že se vám tato (trochu jinak) napsaná recenze líbila, a že jsem vás třeba inspirovala k nákupu tohoto laku (no, snad nejen tohoto, mají velký výběr barev, a já rozhodně míním rozšířit svou sbírku právě o laky této značky).

5 komentářů:

  1. vypadá dobře, asi tuto značku zkusím :) všechny moje laky se mi totiž oloupou do tří dnů :D

    OdpovědětVymazat
  2. nadherna farba, uplne mi k tebe sadne, ja mam podobnu len na nechtikoch mi ide viac do oranzova, v poslednej dobe pozeram na blogoch same pozitivne ohlasy na laky flormar:)

    OdpovědětVymazat
  3. souhlasím, je to bomba, dnes ho jdu hledat do krámu a koupit ho :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!