úterý 31. května 2011

Essie - Lilacism

 Ani já jsem neodolala a koupila si InStyle s lakem od Essie. V trafice byly na výběr pouze dva odstíny a to nějaký zelený a tento fialový - LILACISM. Je úplně jasné který jsem si vybrala, jsem zatížená na fialové laky, takže jsem dlouho nepřemýšlela. Barva je skvělá, docela rychle zasychá a prošel "zátěžovým" testem - každý den otevřu tak 100 plechovek s Coca Colou, což je na nehty velká zátěž, a tento lak vydržel dva dny této úmorné činnosti. Proto chválím až do nebe a určitě si seženu ještě nějaký Essie lak.

Odstín Lilacism je skoro srovnatelný s Essence 72 Found my love. Ale s kvalitou je to samozřejmě srovnávat nedá.

9 komentářů:

  1. krásná barva...jinak ty laky essie maj hodně podobných barev u essence.... můžu říct, že na essence nedám dopustit ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám moc ráda fialovou a tento lak je opravdu super..Taky jsem si ho koupila..:)

    OdpovědětVymazat
  3. nádherná barva, ten jsem taky chtěla,ale u nás bohužel :(

    OdpovědětVymazat
  4. Páni ..včera jsem četla úplně opačnou recenzi :D

    http://missnothingfashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem si koupila tenhle odstín a přesně mám chuť pořídit si další láček od téhle značky. Lak je opravdu užasný a navíc jde i perfektně odlakovat...prostě super.

    OdpovědětVymazat
  6. fakt? mě zase přišel hrozně tekutý a oloupal se bohužel už po jednom dni... :)

    OdpovědětVymazat
  7. Teres: já mám teda opravdu jinou zkušenost:D lak mi příjde co se týče konzistence úplně skvělý, stačí jedna vrstva, aby barva vypadalla tak jak má vypadat a začal se mi loupat až po dvou dnech práce. a hlavně ten lak rychle schne a dobře se odlakuje, za což mu musím prostě dát 1*

    OdpovědětVymazat
  8. Právě mi byl tvůj blog doporučen a jsem ráda, že se tak stalo! Super, okamžitě klikám na follow. Takových blogů je málo, kde opravdu poradí co se týče kosmetiky. Četla jsem i staší články a konečně alespoň vím na co jsou různé druhy pudrů a že neexistuje jen jeden druh :D

    OdpovědětVymazat
  9. Simbli: moooc děkuji, a neskutečně mě to těší. Jen se omlouvám Tobě i všem ostatním čtenářům, že teď nepřispívám moc často.. :)

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!