sobota 11. prosince 2010

Sobota...

Nejdříve se chci omluvit ta příspěvkovou absenci. Opravdu teď není nějak čas (znáte to - vánoční úklid, balení dárků, učení a učení...). A zadruhé vám musím nesmírně poděkovat, za narůstající počet followers - číslo 41 mě opravdu těší a snad i motivuje k tomu, abych přispívala častěji. Teď přes vánoce s tím ale bude trochu problém, plánuji si spoustu věcí a až někdy před silvestrem budu právoplatně doma u počítače. Ale snad budu schopna připravit pěkné příspěvky.
Včera jsem navštívila ples mojí střední školy ve Vsetíně. Povím vám, že lepší akce, než školní plesy asi nejsou. Potkáte tam spoustu známých, spolužáků a učitelů, které jste dlouho neviděli. Už se těším na příští rok. Chtěla jsem se vám vyfotit, ale nějak na to na plese nebyl čas. Ale musím zhodnotit módu na plese - polovina holek měly samozřejmě "obrovské, princeznovské šaty" a druhá polovina koktejlky. Moje černobílá kombinace šatů (viz příspěvěk Pátek), černého pásku a silonek, a stříbrnočerných bot, jednoduchého účesu a né moc výrazného líčení by se mohla zdát vcelku nudná, ale pro mě a můj minimalistický styl zcela dostačující. 
Co vy a plesy? Chodíte? A jakým šatům dáváte přednost? Princeznovské, nebo koktejlky?
A ještě bych vám chtěla přestavit vibrující řasenku Sonic Boost od Avonu. Opravdu vytváří efekt umělých řas (což já, s nevýraznými řasy dost potřebuji). Sice může trochu žmolkovat, ale je třeba umět ji správně nanést. Takže pokud hledáte novou řasenky, zkuste tuto.  (ps. máte nějaké zkušenosti s vibrujícími řasenkami?)
(Na posledních obrázcích je můj "nový svetr", trochu jsem prohrábla maminčinu skříň)




11 komentářů:

  1. O vibrující řasence slyším prvně, myslela jsem až doteď že je jen vibrující víš co :D a maximálně taky vibrující holící strojek a kartáč na vlasy. Svetr s doplňkem mašlí je super :)

    OdpovědětVymazat
  2. vibrující řasenku udělal už Lancome :)

    OdpovědětVymazat
  3. No to je dost, že ses taky ozvala :) Dělám si srandu, je mi jasné, že teď má toho každý hodně. Svetr je moc slušivý. Moc se mi libí tvůj náramek. A taky se mi moc libí tvoje barva vlasů. Já jsem taky hnědovláska, ale už roky nosím blond melír a už mám těch odrostů dost a tak se vrátím k hnědé. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Dasdusha: děkuji:) hnědá je nejlepší barva, taky jsem kdysi měla melír, ale vždycky mě to brzo omrzelo, a teď mám svou vlastní barvu a jsem spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  5. děkuju:) na svůj věk je dost dobrý :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoji!!! Ten náramek je božskej!!!!

    OdpovědětVymazat
  7. děkuji:) jsou to 3 náramky z Camaieu

    OdpovědětVymazat
  8. o vibrucucej riasenke som este nepocula ale myslim ze to vyskusam! :)

    OdpovědětVymazat
  9. very nice blog! I follow u!
    pass to mine and follow me too if u wanT :D
    kisses francesca
    http://fashionmilkshake90.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. vibrující řasenku znám,přemýšlela jsem že vyzkouším,jelikož s řasenkama od avonu (hlavne supershock) mam dobre zkusenosti.diky za tip,ze to neni jen "reklama"))

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!