středa 2. července 2014

Rimmel Sweetie crush aneb cukrátka mě neberou

Dnes mám pro vás rychlou recenzi laku Rimmel z kolekce Sweetie Crush. Je to kolekce laků s takovými tím pískovým efektem. V kolekci je jich celkem 5 - viz obrázek níže. Upřímně z laků s pískovým efektem moc odvařená nejsem, zaprvé mi vadí, že to pak "drhne" a zadruhé to jde dost blbě odlakovat. Lahvičky mají vypadat jako stánek s cukrátky (proto taky ten "sladký" název). Barvy mají tedy (zřejmě) evokovat nějaké cukrátka.

Dostala jsem k recenzi 011 Violet Swizzle, což je světle fialková - levandulová barva. Má tedy takový ten pískový efekt, jak jsem již psala, po zaschnutí to trochu drhne a špatně se odlakovává, ale není to zas nějak velký boj. Ale vadí mi, že na nehtech vydrží tak den a pak se začne ošoupávat. Upřímně bych si ho nekoupila, ani ty barvy mě moc nezaujaly (kromě té mojí fialové, ta je celkem hezká) To bych raději vyzkoušela "pískáče" od Gabrielly S.
Doporučená cena je 69,- Kč. A to mi připadá dost.
Co vy a pískové laky a tahle kolekce od Rimmelu? Šly byste do toho?

Děkuji PR Rimmel za poskytnutí výrobku k recenzi.

9 komentářů:

  1. Mám růžový a zelený a jsou krásný. Ještě bych šla do toho žlutého, ale ostatní barvy se mi už nelíbí.

    OdpovědětVymazat
  2. Celkem se mi líbí ty odstíny, co jsem viděla na pár blozích, ale jinak nemám moc potřebu si nějaký koupit.. Možná až budou v akci :D

    OdpovědětVymazat
  3. mám přesně ten samý, co ty, a mně teda v klidu vydržel celý týden :)

    OdpovědětVymazat
  4. Sú krásne :) a pozývam ťa na moj blog : http://zuzububble.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá krásně :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Pokud vím tak vDMce je měli za 49,90, což není taková hrůza. Netvrdím, že výdrž je bůhvíjaká, ale tři dny úplně s přehledem. Zase tak hrozný nejsou, já jsem vcelku spokojená! :)
    lakomanie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Tyto laky mě vůbec nezaujaly..

    OdpovědětVymazat
  8. Mě také moc nezaujaly, škoda té výdrže :(

    OdpovědětVymazat
  9. Mám ten světle modrý, dnes jsem lakovala, tak uvidíme :))

    http://makeup-challenges.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!