sobota 5. července 2014

Maybelline Pink Possibilities 130


Jednu "whisperku" už mám, ale sáhla jsem celkem vedle s odstínem (mám Bare to be bold). Chtěla jsem něco zářivějšího, ale přitom nenápadného (zajímavá kombinace, co? :D). Whisperky jsou v podstatě balzámo-rtěnky. Jsou trošku mastnější a méně pigmentované, než "obyčejné" rtěnky. Vybrala jsem si odstín 130 pink possibilities, což je růžová, s (miniaturní) kapkou oranžové. Jo, odstínů mají na výběr hodně, bohužel u nás je nabídka klasicky omezená.
 
Je potřeba rty párkrát přejet, aby byla barva vidět. A pak mi to vyhovuje. Pokud si ji dáte dost, je výraznější, a vyhovuje mi k lehkému (skoro) letnímu líčení, kdy kašlu na oči (protože na těch mám většinu času sluneční brýle), a chci mít něco na rtech.
Cena je 99,- Kč (aspoň za tu cenu jsem ji koupila v DMku)

4 komentáře:

  1. Mám dvě a jsou úžasný, ráda bych ještě nějakou růžovou. Ale ta paleta vůbec neodpovídá, mám Coral ambition a ta je pěkně oranžová, ne do hněda, jak je na fotce. :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  2. moc hezká barva, má doma jednu o trošku tmavší :)

    Eva Hearts Life

    OdpovědětVymazat
  3. Ach whisperky, mam všechny, kromě rudého odstínu:))
    Teda, ty tvoje oči, ty ti moc závidím.. Krásné:)

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!