pondělí 7. července 2014

L´oréal Paris - Nude Magique Eau De Teint aneb moje nejdelší recenze makeupu všech dob :)


Dostal se mi do ruky nový makeup od L´oréal Paris - Nude Magique Eau De Teint Asi už jste o něm slyšeli, za hranicemi přišel do obchodů už před nějakou chvílí, ale k nám se dostává právě teď. Celkem mě zajímal, a brousila jsem si na něj zuby, proto jsem za tenhle produkt na testování opravdu moc moc ráda!
Četla jsem o něm, že ho v podstatě můžete milovat, nebo nenávidět. Ale má oblíbená YT kráska - Chloe Morello ho vychvalovala, a viděla jsem ho často u ní v tutoriálech (třeba ZDE). Tím víc jsem ho chtěla zkusit.
Pozor, oproti klasickým makeupům, které mají objem 30 ml, má L´oréal Nude Magique eau de teint "jen" 20 ml. Někdo tím může být nemile překvapen. Ale chápu to tak, že je tam o těch deset mililitrů méně díky jeho vodové textuře.

Co má umět a čím je zvláštní?
  • Unikátní textura - je tekutý (na první pohled to vypadá jak zabarvená voda)
  • "Lighter than watter" - je lehčí než voda. To mě zaujalo nejvíc, koukněte na test TADY
  • Vytváří nude efekt - tedy není na obličeji vůbec cítit a taky není poznat, že nějaký makeup vůbec máte
  • Perfektní krytí
  • SPF 18
Mám odstín 120 Pure Ivory (tímto chválím eshop krasa.cz, že mi poslal odstín odpovídající mé pleti). Ještě na okraj dodávám, že mám smíšenou pleť, s mastnější T-zónou. 
Tady fotka bez makeupu a s makeupem. Blogger nějak retušuje fotky, což mě štve, ale ani na pátý pokus vložení fota to nebylo jiné. Každopádně můžete vidět, že třeba pihy nepřekryje :)

Co očekávám od makeupu?
  • Sjednocení pleti
  • Přirozený look
  • Střední krytí
  • Aby trochu zmatňoval, a já nemusela používat pudr co dvě hodiny
  • Chci hladkou pleť
Celkový makeup
První dojem:
Způsobil dokolaný "wow" efekt. Jsem opravdu nadšená. Když jsem ho zkoušela poprvé, zamilovala jsem se do něj. Stačí trošku, krásně se roztírá a udělá neuvěřitelně hladkou a sametovou pleť. Krásně sjednotí pleť a dodává ji přirozený, ale matný finiš. Na pleti nejde poznat, opravdu udělá krásnou "nahou" tvář. Takže splňuje v podstatě vše, co očekávám. Co se týče krytí, není to nic extra, pokud máte velké nedokonalosti, které potřebujete schovat, tohle se vám líbit nebude. Tohle je pro ty, co mají sem tam nějaký pupínek či kruhy pod očima - a to všechno lze snadno zakrýt korektorem. Takže hlášku "perfektní krytí" zkritizuji - perfektní krytí vypadá trochu jinak (perfektní krytí = Dermacol cover makeup).

Textura je fajn, akorát se vždycky bojím, že se mi makeup vyleje a bude v prčičích. Je lehký, krásně se roztírá a vypadá opravdu přirozeně. Takže pro nude makeup je naprosto perfektní. Na léto je to asi ideálka. Jinak bych ho doporučila spíše těm, kteří mají celkem hezkou pleť a nemají co zakrývat. Pokud vás trápí akné či jiné nedokonalost, buď budete muset použít nějaký krycí korektor, nebo nedokonalosti prostě nezakryjete. Já teď nemám co zakrývat, právě myšlenka toho makeupu, který vypadá jako kdybych žádný makeup neměla se mi velice zamlouvá. Případný pupínek si přetřu Catrice Camouflage korektorem a nazdar bazar. V létě ho opravdu budu používat, ale myslím, že v chladnějších podmínkách bude asi vysušovat.
Cena je 299,- Kč ZDE.

Celkový dojem:
Makeup jako takový na mě udělal dojem. Pleť je s ním úplně sametová (na dotek mám xichtík jak miminko). Krytí tedy není ideální (jak jsem zmínila výše), ale mě úplně stačí. Jsem s ním opravdu spokojená, akorát má jedno veliké mínus. A tím je balení. Nemá žádnou pumpičku ani nic, jen hrdlo. Zachází se s ním tak, že ho musíte nejdříve protřepat (a nemíchat, haha) a "vylít" si kousek na prst. No a to je kámen úrazu, většinou se celá upatlám. No, ale dá se to přežít. Ono možná ani nejde dát pumpičku k takovým tekutým makeupům. Třeba "tekuťák" od Armaniho, který je tomuhle prý dost podobný, má kapátko. A to by bylo fajn. A jinak ho můžu porovnat třeba s BB krémem od Garnier (s tím pro smíšenou pleť) - ten je méně tekutý a více oranžový, ale krytí a zmatnění je dost podobné. Akorát teda nedělá na pleti tak hezký finiš a hlavně není tak sametový, jako Loréal.
A co se týče výdrže - v pohodě celý den, pudrovat mi stačí 3x za den, což je v pohodě :)

Máte ho? Co říkáte na to balení? Chtěly byste ho? Za mě má jednou velké ano, a jedno malé ne - za to chybějící kapátko/pumpičku/cokoliv takového.

Děkuji PR krasa.cz za poskytnutí výrobky k recenzi.

17 komentářů:

  1. Mi se líbí jeho lahvička :D :))) Ale na pleti vypadá teda dost dobře :)) Popřemýšlím o něm.

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Mi se líbí jeho lahvička :D :))) Ale na pleti vypadá teda dost dobře :)) Popřemýšlím o něm.

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Já make-upy bez pumpičky používám tak, že si vždycky trochu naleju do malého kelímku a pak do něj namáčím špičku štětce. Tady je ovšem problém s tím protřepáváním, to se v kelímku asi nezvládne :-D Jinak make-up na pleti vypadá velmi dobře.

    OdpovědětVymazat
  4. Tenhle makeup mě zaujal už když jsem o něm poprvé slyšela:), Na tvé pleti vydadá skvěle :) Určitě se po něm musím kouknout :)!

    OdpovědětVymazat
  5. mám a jsem také nadmíru spokojená, jen se vždycky bojím, že jak ráno spěchám, tak se upatlu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem z toho taky upatlaná, jsem ráda že se vždycky maluju v domácím triku, kde mi to nevadí :-D

      Vymazat
  6. na tebe vyzerá krásne, ja som ho mala v ruke pred pár dňami a kedže mám viac nedokonalosti než je mi milé, skonštatovala som, že nie je nič pre mňa, dosť by sa mi zvýšila spotreba koretkoru:)

    OdpovědětVymazat
  7. konečně ho máme i tady, taky ho chci co nejdřív vyzkoušet:)
    Eva Hearts Life

    OdpovědětVymazat
  8. Je pravda že blogger nějak retušuje a vadí mi to jak u sebe, tak u ostatních, protože nelze z fotek občas nic moc posoudit. :-/
    Jinak make-up vypadá pěkně ale to, že se musí takhle vylévat je celkem škoda.
    Nicméně ti to s ním velmi sluší! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda, Blogger asi chce, ať vypadáme líp :D Ale na recenze je to blbé, já si fotky na blog zásadně neretušuju, ať jsou vidět všechny nedokonalosti a hlavně to, jak makeup /či jiný produkt) funguje).

      Vymazat
  9. Mám ho také a jsem s ním maximálně spokojená. Pumpička by byla fajn, ale dávám si ho pomocí plochého štětce Ebelin, jehož nejdelší štětiny si do něj namáčím (stačí lahvičku naklonit) :) nemusím si tak opatlávat prsty :) Pak už zapracovávám kabuki štětcem :) Make-up jako takový si nemůžu vynachválit :)
    www.jankafj.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, nanášet si to plochým štětcem mě nenapadlo, takže díky za tip! :)

      Vymazat
  10. Super recenze, jinak evidentně máme stejný typ pleti, tak by mi mohl taky sedět. Bylo by fajn, kdyby teď někde v časopise byl vzoreček :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/07/new-in-june-2014.html

    OdpovědětVymazat
  11. make-up vypadá skvěle. Ale taky mě zaujala tvá rtěnka. Prosím jaká je to značka. Děkuju

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na fotce, kde mám celkový makeup mám na puse lesk Rimmel Apocalips (je to zlatý odstín Starganzer, tak nějak) :)

      Vymazat
  12. Je super, uvažuju, že koupím na zimu i odstín 100 porcelain, snad ale nebude moc růžový. Docela jsem nad nima v DM dlouho stála a váhala. Naštěstí nejsou tak strašně drahé.
    Měla jsem předtím Bourjous HealthyMix 51, ale začal mi připadat hodně mastný na léto. Nějak mi najednou úplně dokonale nevyhovoval a lezl do pórů, ale přičítám to spíš počasí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím - měla jsem taky HealthyMix (shodou okolností taky 51) a na zimu byl v pohodě ale tak mi taky začal dělat neplechu s pórama a ještě oxidoval.
      Jinka jestli je odstín 100 růžový, to nevím. Ten co mám já je spíše do žluta a to mi vyhovuje.

      Vymazat

Díky za komentář!