pátek 11. července 2014

REALASH aneb jak mít delší řasy no. 2

Je to přesně měsíc, co jsem začala testovat sérum na řasy REALASH Eyelash Enhancer. Dnes vám tedy přináším první recenzi, kde vám popíšu jak to vlastně funguje (a jestli to vůbec funguje) a srovnáme si moje řasy před měsícem a teď.

Sérum poctivě používám každý večer. Nanáší se jednoduše. Má úzký štěteček, podobný jako mají oční linky. A prostě a jednoduše si každý večer po odlíčení dáte trochu séra nad horní řasy – právě tak, jak se dávají oční linky.
Po prvním týdnů používání jsem byla trochu vyděšená. Řasy mi padaly více, než obvykle. Ale zase nebylo to tak, že by mi opadaly všechny. Ono totiž sérům působí tak, že vám vyrostou řasy nové – silnější a hlavně delší. Po tom prvním týdnu jsem si všimla, že mám řady o něco tmavší, mám jich více a hlavně je mám opravdu delší. Sice nejsem jako mrkací panenka, ale rozdíl tam opravdu byl poznat. Moje (tak trochu) mínus je, že ačkoliv mám řasy dlouhé, rostou mi rovno. Takže nejsou přirozeně natočené a z pohledu zepředu to vypadá, že mám řasy hrozně krátké, i když tomu tak doopravdy není.



Po celém prvním měsíci používání vám řeknu jedno – REALASH sérum je super a opravdu funguje. Samotnou mě to překvapilo, neočekávala jsem žádné závratné výsledky. Je to sice dražší věc, a dostala jsem ji zadarmo na testování, ale opravdu tam ty výsledky jsou. Však se koukněte na fotky. Velký rozdíl je vidět, když si dám řasenku. Předtím jsem s řasenkou sice taky měla celkem dlouhé řasy, ale ne tolik co teď, a hlavně předtím jsem si vždycky musela řasy natočit kleštičkami (aby vypadaly dobře) a teď už nemusím.

Uvidíme, jak bude sérum fungovat dále. Má vydržet celkem 3 měsíce, takže za 2 měsíce od teď čekejte poslední – finální recenzi. Pak jsem hlavně zvědavá, jak dlouho účinky séra vydří, i když už ho pak používat nebudu. Zatím jsem četla samé pozitivní recenze a všem po něm opravdu řasy o něco povyrostly. Takže na tom asi něco bude.... :)
Sérum seženete ZDE.


Co vy a séra na řasy? Používáte? Chcete něco takového vyzkoušet? (Možná už brzy budete mít tu možnost)

5 komentářů:

  1. Mně úplně stejně funguje ricinový olej, do dražších sér se mi tedy nechce investovat.:)

    OdpovědětVymazat
  2. Také ho používám a musím říct, že stejné účinky taky vidím :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Kidy, jen si u té druhé fotky víc pootevřela oko...Už víc lidí psalo, že je to na nic, a nepomáhá to, řady vyrostou za měsíc takhle sami přirozeně, né "zázračně" touhle předraženou sračkou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to nečti, běž do háje, na mě ten produkt prosté funguje, a nikoho nenutím si ho kupovat. Takže co jako chceš? A příště se podepiš

      Vymazat

Díky za komentář!